czerwca 09, 2019

Poznajcie Allyson!

Pamiętam że obiecywałam sobie: Żadnych Pullipów i Dalów po za Mavis i Margo. Niestety  pewnego dnia przeglądałam jedną z lalkowych grup na FB i wszystko diabli wzięli. Przypadkiem trafiłam na tą panienkę i się zakochałam od pierwszego wejrzenia.

Szybka kalkulacja: Czy stać mnie na kolejnego Pullipa? Czy Margo i Mavis nie nadszarpnęły za bardzo mojego lalkowego budżetu?Jednak jakoś udało mi się to wszystko ogarnąć i do mojej kolekcji zawitał Pullip Ally zwany także Allyson
Ma naprawdę uroczą buźkę. Jest dużo bledsza od Mavis. Ma założone obitsu, dzięki czemu łatwiej będzie mi ją ustawiać do zdjęć.
Pierwszą rzeczą jaka mnie zaskoczyła po otwarciu paczki był jej wig. Wydawał mi się strasznie ciężki. I niestety bez kleju się nie obeszło bo włosy spadały pod własnym ciężarem. W sumie przykleiłam je dopiero za trzecim podejściem z pomocą mojego TŻ.
Allyson jest naprawdę niesamowita. Ma w sobie to coś, co niezwykle mnie urzekło. Postanowiłam że  pozostawię ją taką jaka jest i nie będę jej zmieniać.
A wy co sądzicie o Ally?
Ostatnio przeglądałam swoje statystyki na blogu. Jak widać zrobiłam duży progres. W sumie przez cały maj napisałam więcej niż w ciągu całego 2018. Na dzień dzisiejszy jestem o jakieś 10 postów do przodu :D

4 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że nie mogłaś się jej oprzeć, jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. miętowa pannica idealna na upały!

    mnie chodzi po głowie duet bobasów,
    z którymi konkuruje nastoletnia tonner
    jak mi się uda naciułać grosiwa pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Zakochałam się w jej włosach *.* mają cudowną długość
    i perfekcyjny kolor! naprawdę urocza panienka :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak ja dawno Pullipa nie widziałam! Wszyscy się teraz ich pozbywają, bo żywica...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger