czerwca 18, 2019

Hollywood Hair Barbie 1992

Czasem mam wrażenie, że lalki aż za bardzo mnie lubią. Mam w sobie siłę, która przyciąga te najbardziej poszkodowane. Jedną z nich jest Hollywood Hair Barbie z 1992.
Kupiłam ją na starociach za piątaka. Była niesamowicie brudna a podziurawione ubranko zmieniło kolor na szary. Włosy były w strasznym stanie, a grzywka stała na wszystkie strony. W dodatku śmierdziała stęchlizną.

Nie miała kompletnego ubioru. Jej kozaczki i spódniczka zaginęły bezpowrotnie, ale za to zachowały się kolczyki i pierścionek.
Musiałam włożyć naprawdę dużo pracy, aby przywrócić ją do tego stanu. Najpierw musiałam ją dokładnie umyć. Następnie zajęłam się kołtunem na  głowie. Gdy go rozczesałam, to odkryłam, że ktoś próbował bawić się w fryzjera, bo lalka ma trochę krótsze włosy, w dodatku nierówne. Po podcięciu końcówek ułożyłam jej grzywkę za pomocą wrządku.
Ubranko jest powycierane w kilku miejscach, co widać na zdjęciach. Po wypraniu musiałam je zeszyć, bo z tyłu pojawiły się dziury. Niestety nadruki się sprały, ale coś za coś
Tak lalka prezentuje się po całkowitej odnowie. A tak wyglądała jak do mnie trafiła:

13 komentarzy:

  1. wyrazy uznania za renowację! teraz wygląda jak milion dolarów!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć że jeszcze tak dawno wyglądała jak pięć złotych XD

      Usuń
  2. Świetnie ją odnowiłaś. :) A gwiazdki mona domalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym. Można spróbować je również jakoś dokleić

      Usuń
  3. Czy to ta sama panna? Jest po prostu nie do poznania! Świetnie teraz wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ta sama panna. Spa u Eleny działa cuda :)

      Usuń
  4. Za piątaka to i tak w dobrym stanie się trafiła, a odpicowałaś ją profesjonalnie. Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam Twe zaangażowanie
    i oczywiście końcowy efekt )

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't really understand what you wrote, but that was my first Barbie doll, and I really enjoyed the photos.
    Take care.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że trafiła do Ciebie. Też ją mam i uważam, że jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super odnowiona. Ale gdzie sie takie cuda znajduje za "piataka"???

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger