maja 04, 2019

Workin' out Barbie 1996

Przyznam się Wam do czegoś...
 Biorę rozwód z Barbiowatymi. 
Część już sprzedałam kilka mi jeszcze zalega. Jednak nie wykreślę ich całkiem  z mojej kolekcji. Postanowiłam sobie zostawić cztery lalki, jedną z nich jest Workin' out Barbie z 1996 roku.
 
Kupiłam ją tam gdzie wszystkie swoje Baśki, czyli w SH. Była kompletnie goła, ale włosy miała w idealnym stanie więc postanowiłam ją przygarnąć.
Długo  nie miałam na nią pomysłu, ale na majówce podreperowałam kilka swoich lalek i przypadkowo znalazłam strój dla niej :)
Nie jest oryginalny, ale pasuje jak ulał :)
Niestety nie mogę zdobyć dla niej butów, bo nigdzie nie mogę spotkać nic co nadawałoby się dla płaskostopych Barbie. Chyba będzie musiała chodzić boso. Ewentualnie mogę zrobić jej jakieś klapki z filcu
Barbie ma zginane ręce w łokciach i nogi w kolanach przez co może ładnie pozować, zdecydowanie lepiej niż sztywniary :)
Jeśli ktoś byłby zainteresowany lalkami, które mam na sprzedaż niech napisze do mnie maila. Adres znajduje sie po prawej stronie :)
Trzymajcie się ciepło :)

12 komentarzy:

  1. Ojej. Szkoda, że odsuwasz się od Barbie :( ale miło że sobie kilka zostawiasz. Śliczna jest ta :D bardzo ładnie ubrana

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lalka. Bardzo rozumiem problem obuwia, bo i u mnie choć butów mam dużo niektóre panny są bose. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją dawno, dawno temu.
    Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są teraz w sprzedaży zestawy po chyba 5 par bucików, zawierają buty dla płaskostopych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze następna osoba co zostawia Barbie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że definitywnie się z barbiami nie rozstajesz, bardzo ciekawe znalezisko

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutna decyzja ale trzeba zbierac to co najbardziej sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To jedna z ładniejszych Barbie w tamtym czasie, który dla Basiek zbyt łaskawy nie był. Nic dziwnego, że ją sobie zostawiasz. Mnie jednak bardziej niż sama lalka urzekły floxy szydlaste ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu widać, że to sportsmenka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że większości się pozbywasz. Pewnie trzeba zrobić miejsce w kolekcji na coś innego :) Dobrze, że tą pięknie pozującą sobie zostawiasz. Życzę powodzenia w szukaniu pomysłu na buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tęczowe pasiaste portki
    zawojowały mnie na maksa!
    jeśli Twojej ślicznotce
    kiedyś się znudzą - to
    ustawiam się pierwsza
    w kolejce, dooobrzeee?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger