maja 23, 2019

Nowy wygląd Margo

Macie tak czasem że zaplanujecie sobie coś na jutro, ale następnego dnia wstajecie rano, wyglądacie przez okno i już myślicie że nic z tego nie wyjdzie? Planowałam dzisiaj zająć się swoi ogrodem, chciałam skosić trawnik i posadzić kwiatki, które od tygodnia tkwią już na balkonie. Niestety na zewnątrz pada deszcz. Jedynie Margo się cieszy z tej pogody
Zmieniłam trochę jej wygląd. Postanowiłam zaopatrzyć ją w rudy wig, bo od samego początku marzyła mi się lalka Dal o ognistych włosach. Zostawiłam jej niebieskie chipy. Te co przyszły wcale do niej pasują, jednak postanowiłam je zachować. Może przydadzą się na inną lalkę?
Tunika i podkolanówki otrzymałam razem z lalką. Spodenki są trochę za duże. Kupiłam je jakiś czas temu na Allegro i są od lalki BJD 1/6
Jestem bardzo zadowolona z tej przemiany. Muszę dokupić jej jeszcze  buty. Albo znajdę jakieś fajne na Allegro, albo w końcu nauczę się zamawiać na AliExpress.
A wam jak podoba się nowy wygląd Margo?
Ps. Zapraszam na mojego Instagrama

6 komentarzy:

  1. Margo wygląda fantastycznie w tym wigu. W ogóle jest przeurocza!
    Zamawianie na Ali...jest proste jak 20 metrów sznurka w kieszeni...A ceny kuszą...
    Instagrama już obserwuję😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zawsze lubię rude ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ostatnio pogoda zmuszała do rezygnacji z planów. Teraz już na szczęście słoneczko śmieci i można w pełni korzystać z wiosny. Margo wygląda świetnie :D a do zamówień na Ali warto się przekonać, też na początku trzymałam się od tego z daleka ale okazało się proste i opłacalne, a ile cudnych rzeczy można znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Margo pasują te włoski :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pogoda rzeczywiście ostatnio daje popalić.
    Margo wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger