lutego 25, 2024

Szmateksowe zdobycze #2


 Już baaardzo dawno nie było żadnego postu o tej tematyce. I pomyśleć, że kiedyś chciałam publikować tę serię regularnie...

W sumie post nie powstałby, gdyby nie mój ostatni wypad do Krakowa. 

Nie pamiętam kiedy ostatnio kupiłam jakiekolwiek barbiowate trupki w większej ilości. 

Naprawdę. 

Od kiedy mój ulubiony Second Hand przestał sprowadzać zabawki, to trafiam tylko na pojedyncze sztuki. I to nawet nie zawsze!

A teraz najlepsze!

Kiedy mam zamiar poczuć adrenalinę, to idę na nowy towar do jednego z lokalnych szmateksów. Ludziska stoją pod sklepem na ponad godzinę przed jego otwarciem jak nie dłuzej. Wtedy budzą się pierwotne instynkty, wygrywa najsilniejszy. Bitwa jak o legendarnego karpia w Lidlu. 
Normalnie dzicz.
Nie mam zdrowia na takie rzeczy -  powiedziała małolata, która uniknęła stratowania przez wygłodniałych emerytów XD

Wracając...

Krakowskie wojaże były spokojne i bardzo obfite w lalki.  Udało mi się upolować wiele ciekawych panienek i kilka główek, które mam zamiar przesadzić na ciałka.




Najbardziej zachwycam się vintage klonikiem.  Od dłuższego czasu poluję na starszą Barbie. 
Panna do uratowania, ale najpierw przyda się jej kąpiel.

Kolejnym bardzo interesującym znaleziskiem była Barbie Baywatch Dolphin 1994 . Niestety ktoś obciął jej włosy, ale nie ma tragedii. Po rozprostowaniu będę popisywać się moimi fryzjerskimi ( a raczej ich brakiem XD ) i podrównam jej końcówki. Powinny sięgać do do ramion. Przynajmniej mam taką nadzieję. 



Starszą Steffi Love wzięłam z sentymentu. Miałam podobną jako dziecko. Razem z siostrą dostałyśmy po jednej Stefce. Pamiętam ją dokładnie. Przeszukałam wszystkie albumy i niestety nie zachowała się żadna fotografia na której widniałaby ta lalka. 

Teraz muszę ogarnąć to całe stadko.  Trzymajcie kciuki ❤️

8 komentarzy:

  1. Piękne okazy ❤️ z wielką chęcią zobaczę ogarnięta Baywatch ❤️ takie łupy cieszą oko ale portfel niestety płacze 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdobycze! Mi też najbardziej podoba się klonik - sliczna jest! Nie mogę się doczekać aż pokażesz ją ogarniętą i godnie przyodzianą 🤗💓

    OdpowiedzUsuń
  3. Dolfin ma białe włosy?!
    Fanka białych - Inka

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę wypatrywac kolejnych
    metamorfoz Twych pannic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super łupy. Powodzenia przy ogarnianiu towarzystwa. Napisz proszę do mnie na e-mail mam do oddania trochę lalek do ogarnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. udał Ci się wyjazd i łupy zacne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdobycze! W moich okolicznych szmateksach nie ma co nawet marzyć o jakiejkolwiek Barbie, za to pełno w nich durnostojek. Barbie Baywatch będzie ślicznie wyglądać po odświeżeniu, nawet w krótkich włosach. A klonika już mogę sobie wyobrazić w stroju "z epoki", mam chyba nawet większy sentyment do Bild Lilli niż do dawnej Barbie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne łupy :D Kiedy przyjadę do Ciebie to zabierzesz mnie, obowiązkowo do tego miejsca hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger