lutego 02, 2024

Barbie Stylin' Pup 2002 - marzenie dziecinstwa spełnione!

 Ktoś bliski powiedział mi kiedyś, że życie daje nam co chcemy, ale nie wtedy, gdy tego chcemy. Ostatnio przekonałam się o tym osobiście.

Jako pięcio lub sześcio latka marzyłam o lalce Barbie z pudelkiem zmieniającym kolor sierści pod wpływem wody. Reklama tego zestawu leciała w TV dosyć często a ja intensywnie marzyłam o tej pannie i wyobrażałam sobie zabawy w salon piękności dla psów.  Niestety nigdy nie dostałam jej na urodziny, a Mikołaj zawsze o niej zapominał. 

Podejrzewam, że lalka była albo zbyt droga, albo niedostępna w okolicznych sklepach z zabawkami. 

W tamtych czasach niewiele osób miało pojęcie o tym jak funkcjonuje internet, a co dopiero o kupowaniu w sieci.

Z biegiem lat zapomniałam o niej. Dopiero gdy zaczęłam interesować się lalkami, odnalazłam jej tożsamośc.  Była to Barbie Stylin' Pup z 2002 roku, a piesek nie był pudlem, tylko spanielem. Ot, taki drobny szczegół, jednak dla dziecka w wieku przedszkolno- wczesnoszkolnym nie miało to żadnego znaczenia.


Ostatnio przeglądałam internet i ją zobaczyłam! Ubranko kompletne, włosy w stanie niemalże idealnym, psiak w zestawie, większość akcesoriów też, tylko wanienki z prysznicem brakowało. Kij z wanienką, ważne że lalka i piesek były!

Cena była do zaakceptowania, więc biere. Niech to będzie prezent na 9 rocznicę bloga. 😀

I tak oto w moje ręce wpadła wymarzona lalka z dzieciństwa. Pal licho, że ponad 20 lat później. Cieszę się z niej jak głupia. Zdjęcia robione są na szybko, kiedyś wezmę ją w plener. Obiecuję.

Ps. Planuję specjalny post z okazji 9 rodznicy bloga. Mam nadzieję że wszystko będzie tak jak planuję 😀

12 komentarzy:

  1. Marzenia się spełniają ❤️ nie ważne kiedy ważne że spełniają ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie zakupy to ja rozumiem!
    Cieszę się razem z Tobą! 🐩

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia się spełniają w najmniej oczekiwanym momencie! Bardzo się cieszę, że zdobyłaś wymarzoną lalkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że udało Ci się spełnić marzenie. Oby takich zrealizowanych marzeń było jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie spełnić marzenie z dzieciństwa:) Aż mi się zrobiło radośniej po przeczytaniu tego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że udało Ci się spełnić to marzenie!💓 To jest bezcenne! 💓
    A piesek przesłodki, niezależnie od rasy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! Ogromnie się cieszę, że Ci się trafiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję spełnionego marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję nabycia lalki marzeń! zwłaszcza, że ma pieska

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę tę lalkę! Chyba również widziałam z nią reklamy w tv :) Ja to marzyłam o jakiejkolwiek barbie, miałam tylko podróbki :D Piękne jest to, jak marzenia mogą się spełniać i to tak zupełnie przypadkowo. Widać los tak chciał i jak ma coś dla nas przygotowane, to prędzej czy później nas tym obdaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewiele jest rzeczy bardziej wzruszających od spełnienia marzeń z dzieciństwa... Gratuluję i cieszę się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger