lutego 05, 2024

Aśka

Wiedzieliście że nasza Baśka ma młodszą siostrę? 

Aśka, bo tak ma na imię owa persona doczekała się w końcu swojego postu!

Głowa pochodzi od Fashionistas 197, którą dostałam na urodziny. Lalka jest bardzo charakterystyczna, bo posiada aparat ortodontyczny, przez który wygląda jak rekin, co widać gołym okiem.  Czyżby była fanką filmu Szczęki?XD

Łepetynę osadziłam na ciałku od Creatable World. Jest ono mniejsze, zależało mi na różnicy  wzrostu między Baśką a Aśką. Dlatego też poświęciłam jedyną lalkę od Creatable World jaką miałam. I wcale nie jest mi z tym źle. 

Niebieska koszula z kołnierzykiem pochodzi z oryginalnego zestawu ubranek od Creatable World, buty kupione już dawno na Aliexpress, spodenki uszyła Kamelia z bloga: Kameliadolls.blogspot.com 

Ta oto prezentuje się siostra Baśki. Niestety dziewczę nie przejawia zainteresowania podróżami, ale na to ma jeszcze sporo czasu :)

Teraz młoda z niecierpliwością wyczekuje powrotu Baśki. Będą widziec się dopiero na Wielkanoc. 

6 komentarzy:

  1. A mnie nie skojarzyła się z rekinem ;) ;)
    Jej ciuchy są świetne, spodobałyby się mojej córce, ostatnio zamówiłam jej na Temu sporo T-shirtów i spodni dla Barbie, bo córka upodobała sobie taki codzienny, luźny styl w ubieraniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem już za duża na lalki ale podziwiam Twoją pasję :-). Strój lalki super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aśka wygląda super ! Ty zawsze coś fajnego wymyślisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest <3 Piękny ten uśmiech z aparatem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że gdyby nie Twój opis, że ona ma aparat ortodontyczny, uznałabym ów uśmiech za kreację projektanta lalki. Nie zmienia to faktu, że czaruje osobowością nastolatki i fajnie wpisuje się w tradycję Skipper.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger