marca 14, 2020

Joker 🃏

Wiecie co najbardziej lubię w moich rundkach po Second Handach? To, że nigdy nie wiem na co  mogę trafić. Ostatnio przygarnęłam Kopciuszka od Disney Store, Abbey z Monster High i... Figurkę Jokera od Crazy Toys. Pochodzi ona z filmu Legion Samobójców i  jest w skali 1/12.


Kim jest Joker nie muszę chyba mówić. W historii kina ma wiele swoich wersji. Najbardziej do gustu przypadł mi ten z Mrocznego Rycerza. Moim zdaniem był genialny.


Muszę przyznać że figurka od Crazy Toys jest bardzo dobrze wykonana. Ma duży zakres ruchów, co jest jego dużym atutem. Zakochałam się w jego tatuażach na dloniach i klacie. Są przecudowne

Jedynym minusem są poprzecierane przeguby w łokciach i odpadająca prawa ręka, na którą trzeba uważać, by jej nie zgubić.
Kiedyś jak uda mi się dorwać fioletową farbę to zamaluje te ubytki. Jak na razie mi to nie przeszkadza :)

7 komentarzy:

  1. albo możesz obwiązać łokieć czerwoną bandaną. Nie wiem czy będzie pasowała do postaci, ale będzie kolejnym kontrastującym kolorem. Tatuaże są super, ale wyglądają na bardzo delikatne i łatwe do zdarcia (oby to było tylko złudzenie, bo szkoda ich!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo dobrze! Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo precyzyjnie wykonana figurka. Też najbardziej podobał mi się z "Mrocznego Rycerza", ale nie widziałam jeszcze "Jokera".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger