czerwca 04, 2018

Kolejna Skipperka :)

Witajcie :) Trochę mnie tu nie było. Tak czy siak powiem szczerze że trochę tęskniłam za lalkowaniem ale uważam że ta przerwa była mi bardzo potrzebna.
Nie wracam z pustymi rękami. Dziś chciałabym przedstawić wam Skipper.
 Jest to już druga siostra Barbie w mojej kolekcji. Kupilam ją kilka tygodni temu w SH razem z kilkoma innymi pannami.
 Skipper była bez swojego oryginalnego ubrania więc załatwiłam jej na szybko różową sukienkę
 Lalka padła ofiarą małego niszczyciela i ma popisane mazakiem kolano. Próbowałam już wszystkiego. Niestety muszę stwierdzić ze ten kolor wżarł się już w gumę i nic na to nie poradzę

8 komentarzy:

  1. Dziewuszka milutka :D
    Próbowałaś smarować "Benzacne"? To działa rewelacyjnie i nie z takimi maziajami radzi sobie doskonale :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mazanie po lalkach jest, jak widać, zajęciem ponadczasowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Teen Skipper są naprawdę urocze. Benzacne naprawdę działa rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skiperki i mnie urzekają -
    dopiero co na wymianę lal
    dostałam gigantyczną torbę
    a w niej - również skipper - 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto zaglądać do SH - zawsze to powtarzam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna z niej dziewczyna. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger