października 02, 2016

Zakupowa Kelly

Niezbyt przepadam za jesienią. Dziś skorzystałam z ładnej pogody i wyruszyłam z lalkami w teren. W tej notce chciałam się wam pochwalić lalką którą nabyłam na początku wakacji na jednym z targów staroci. Jest to Kelly z serii Shopping Fun Barbie and Kelly. Mała była w okropnym stanie. Cała brudna i w podartym ubranku. Grzywki i części włosów niestety została pozbawiona. Niestety z powody braku włosów nie mogę jej zrobić rerootu więc postanowiłam spróbować je odratować. Po tygodniowym moczeniu się w płynie do płukania tkanin i zeszyciu ubranka wygląda prawie jak nowa.
 
 Na początku myślałam ze to jest Kelly Little Sister Of Barbie, jednak zdradziło ją ubranko. Obie panny są do siebie bardzo podobne. 
Nowa lokatorka została nazwana Gabrysią i jest piątą Kelly w mojej skromniej kolekcji.
Ps. Na bieżąco aktualizowana jest zakładka Moje lalki

14 komentarzy:

  1. Widze ze mini towarzystwo sie powieksza :) Super sa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potem druga i trzecia i znów. Już nie liczę, ale nie mogę się oprzeć gdy znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze potrafię je zliczyć. Ze znalezieniem niestety trudniej :(

      Usuń
  3. Urocze Maluszki. :-) Bardzo ładnie odnowiłaś tę ostatnią dziecinkę. :-) Ja na razie mam jednego takiego maluszka... Ale jesli znowu się trafi...? Oczywiście, że przygarnę! :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję że Twoje kolekcja niedługo się powiększy :)

      Usuń
  4. maluchy potrafią zawładnąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie doszła do siebie i wygląda naprawdę słodziutko:) Jak tak sobie razem leżą na trawce, to pewnie się wymieniają sekretami i snują super plany na przyszłe zabawy:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ... jak je odróżniasz? przecież one są takie same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ubrankach i oczkach. Gabrysia ma trochę inne patrzałki niż Shelly.

      Usuń
  7. Udana odnowa laleczki zawsze cieszy. Cudownie że mała odzyskała swój blask.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naprawa i poświęcony czas był wart efektu.

      Usuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger