października 22, 2016

Barbie - part 2

Ostatnio trochę odrzuciło mnie od szycia. Może to przez pogodę? Ostatnie dni są deszczowe, nijak nie przypominają złotej polskiej jesieni.
Dziś chciałabym wam przedstawić kolejną z moich pięciu Basiek. Kupiłam ją w SH jakiś rok temu ale nie jakoś nie było okazji Wam jej pokazać. Lalka posiada dwie sygnatury: na głowie: Mattel 1998 a na korpusie Mattel 1999. Niestety nie znam jej tożsamości.


 Ciuchy też kupiłam w SH. I chyba odkryłam dlaczego w sklepach jest ich tak mało.Ekspedientka  na pytanie czy przywożą jakieś ubranka dla lalek odpowiedziała że owszem, przywożą tylko ona bierze je dla swoich dzieci.
Co do butów to  w pewnym sklepie z  zabawkami spotkałam zestaw dla Steffi Love. Kupiłam jeden na próbę i wszystkie pantofelki pasują na Baśki.I tym sposobem obuciłam prawie całą piątkę, nie licząc tej z płaskostopiem, której z resztą klapki zrobiłam.

8 komentarzy:

  1. Oj z ubrankami chyba wszędzie tak średnio :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mało ubranek dla lalek widuje ale ciuszki sama uszyje gorzej z butami .widze ze wygląd bloga sie zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nie widziałam w SH siateczki z ubrankami i butami, to marzenie każdej lalkozbieraczki. tego zestawu butków od Stefki nie widziałam. Szkoda, że trapery są różowe, ale 3 pary na płaskiej podeszwie są nie do pogardzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie wiem co to za jedna...Bardziej orjentuje sie w lalkach barbie lat 80 tych :) Ja w sklepach widze ubrania czy buty ale zestawy sa rogie..wole kupic przez ogloszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszym momencie pomyślałam że to Chic Boutique Barbie 2003, ale makijaż oka się nie zgadza. Ale jest bardzo podobna - https://www.flickr.com/photos/91939738@N04/10516434846

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna Basieńka i trafiłaś na szczerą ekspedientkę:)) Gratuluję Twoim pannom nowych bucików!:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest. Zachwycający jest ten zestaw bucików! Nigdzie takiego nie widziałam - musze uważnie się rozejrzeć, bo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znalazłam kiedyś w księgarni na mini stoisku z zabawkami, zestaw bucików dla lalek, 10par za całe 6zł, stwierdziłam spróbuję - z 10 pasowało 6, + jedna po dodatkowych przeróbkach, też zdarza mi się zamawiać z aliexpress takie drobiazgi, ale niestety za niską cenę płaci się czasem (nie zawsze) jakością.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger