września 21, 2016

Cytrynka

Wczoraj po raz kolejny wybrałam się do SH. Nie liczyłam że cokolwiek znajdę jednak w moje ręce wpadła jednak z zapachowych lalek Yummi-Land, a dokładnie Daisy, która zyskała  przezwisko: Cytrynka. Po spa nowa członkini mojego "stada" postanowiła pospacerować po okolicy.

I spotkała koleżankę - Chelsea, z którą szybko się zaprzyjaźniła. 




Cytrynka jest jednym z najbardziej urokliwych maluchów jakie kiedykolwiek spotkałam. 
Słyszeliście może kiedyś o tych lalkach? A może macie je w swojej kolekcji ?

20 komentarzy:

  1. Jaka fajniutka laleczka. Jeszcze takiej nie widziałam. Czy ona pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna mieć taką torebkę z pachnącym błyszczykiem.

      Usuń
  2. Śliczna, nie spotkałam się z nią dotąd. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych kwiatach wygląda jak Calineczka :-) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był zamysł. Po za tym witam na moim blogu ;)

      Usuń
  4. słodka cytrusowa panienka -
    ze mną pomieszkują 2 Jej
    koleżanki i Twoją pozdrawiają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynka dziękuje i również pozdrawia swoje koleżanki z dalekiego Szydełeczkowa.

      Usuń
  5. Ale cudo;) poszcześciło Ci się ;) jest po prostu śliczna pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładna.
      Dziękuję za pozdrowienia w imieniu swoim i Cytrynki.

      Usuń
  6. Ach SH! Kopalnia lalkowych zdobyczy :)
    Mała naprawdę urocza, szczególnie w tych słodkich ubrankach!
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SH można kupić wiele ciekawych lalek. Wiem to z własnego, ale za to niezbyt długiego doświadczenia.

      Usuń
  7. AWWW!! Urocza jest i imię Cytrynka fajnie wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo! Pierwszy raz widzę taką laleczkę! I ona naprawdę pachnie? Jest śliczna. Myślałam, że jest wielkości barbioszek, ale dopiero na zdjęciu z Chelsea widać, że jest niewielka. Urocza :-) Taka nietypowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynka tak naprawdę jest maleńka. Zgodzę się że jest nietypowa bo niezbyt często widzę ją na blogach.

      Usuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger