września 11, 2016

Kelly i dwanaście tańczących księżniczek

Ostatnio moja kolekcja maluchów powiększyła się o kolejną Kelly. Tym razem jest to bohaterka filmu Barbie i Dwanaście tańczących Księżniczek z 2006 roku. Janessa, bo tak jej na imię jest  jedną z trojaczek.


Panienkę znalazłam w SH, chociaż wcale nie spodziewałam się jakichś Kelly, bo o te w mojej okolicy naprawdę trudno.  Po przyniesieniu jej do domu musiałam ją solidnie wyczyścić i pozbyć się klejoglutu z włosów. Przy okazji zmieniłam jej imię. Od teraz będzie Bellą, bo przypomina mi swoją imienniczkę z Pięknej i Bestii.
Ciekawe jest ciałko tej kruszynki. Nie jest w stanie sama stać ze względu na wbudowane baletki, bo jej przeznaczeniem było wirowanie po stoliku swojej właścicielki, jednak nie mam tego potrzebnego dodatku ( nie wiem jak to nazwać) więc muszę znaleźć jej nowe ciałko. 
Z innego już SH przytargałam jej starszą siostrę, która może już za niedługo pojawi się na blogu.

20 komentarzy:

  1. Śliczności. Szkoda zmieniać ciałko, właśnie z powodu tych baletek. Nie myślałaś o jakimś stojaczku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, ale do sesji " siedzących" będzie trudną ją ustawić.

      Usuń
  2. O ślicznotka! :-) Gratuluje upolowanej panienki :-) Czy mi sie wydaje, czy wprowadziłaś jakieś delikatne zmiany na blogu :-) Zmiana szaty graficznej? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szatę graficzną na blogu zmieniam ostatnio dość często. Pozdrawiam

      Usuń
  3. O jaka ładniutka :) nigdy nie kupiłam jeszcze tańczącej Kelly!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka urocza Bella! Aż trudno się nie uśmiechnąć, patrząc na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy pulpecik - łapki ma
    rozczulające wręcz - a te
    baletki bardzo mnie ciekawią,
    bo ja lubię każde baletki -
    i wmoldowane i do zrzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zdobycz i w takim dobrym stanie! Gratki:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż długo zajęło mi przywrócenie jej do tego stanu.

      Usuń
  7. Cudowna laleczka. Okropnie lubię te maleństwa, są po prostu urocze. Gratuluję znaleziska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też le lubię ale Kelly jest niezwykle trudno znaleźć. Głownie na swojej drodze spotykam masę Evi, jednak te mnie nie interesują.

      Usuń
  8. Ja bym też zostawiła to ciałko, skoro już taką ją Mattel zrobił... Ma śliczne oczy. Tylko pozazdrościć takiego SH! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w mojej okolicy otworzył się nowy, w dodatku jest w nim pełno zabawek :)Właśnie z niego przywędrowała Bella.

      Usuń
  9. Znam tę bajkę dzięki córce ;) Planujesz zebrać wszystkie siostry :) Szczerze zazdroszczę szczęścia w wynajdowaniu perełek w SH.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, jednak znając moje zezowate szczęście będzie trudno.

      Usuń
  10. Zawsze to jakieś wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolekcji mam jeszcze Hadley. Niestety ta była w dużo gorszym stanie i pracuje nad tym aby wyglądała jak człowiek.

      Usuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger