sierpnia 14, 2024

Weekend w Bazie Namiotowej na Lubaniu

Studencka Baza Namiotowa na Lubaniu jest miejscem niezwykle urokliwym. Specyficzny  klimat sprawia, że zawsze chce tam wracać. To moje ukochane miejsce na ziemi.

Po niemal dwuletniej przerwie spakowałam śpiwór do plecaka, Mini Me i wraz z JeszczeNieMężem ruszyliśmy w Gorce. Miasto niezwykle mnie męczy, czułam, że potrzebuję odpoczynku. 

Pierwszy raz  ruszyłam na Lubań z chęcią zrobienia lalkowych fotek. Nigdy wcześniej moje lalki nie zapuszczały się w te tereny. 

Po drodze odbyła się obowiązkowa wycieczka do Decathlonu, musieliśmy kupić namiot. Zawsze wynajmowaliśmy te bazowe, lecz tym razem spóźniliśmy się i zabrakło wolnych miejsc. 

Zwyczajowo pod górę ruszyliśmy niebieskim szlakiem. 

Swoją kondycję oceniam raczej kiepsko, ale w tym roku szliśmy niewiele ponad dwie godziny, co stanowi mój osobisty rekord. Jestem z tego powodu mega szczęśliwa.

 Miałam tylko jeden moment załamania. Przy ostatnim podejściu brakowało mi sił, lecz po krótkim odpoczynku ruszyliśmy dalej. Gdy zobaczyłam znajome źródełko, wiedziałam, że cel jest już na wyciągnięcie ręki. 

Po rozłożeniu namiotu poszliśmy na wieżę, aby obejrzeć zachod słońca. 


Później przyszedł czas na kolację w postaci pieczonych kiełbasek. Oczywiście nie obyło się bez gitary i śpiewania :)

Podczas tego weekendu zobaczyłam kilka znajomych twarzy jak i poznałam nowych pozytywnych ludzi.


Akurat trafiliśmy na bezchmurną noc, więc gwiazdy były idealne widoczne. Bez przeszkód można było zobaczyć drogę mleczną oraz kilka spadających Perseidów. Zawsze mam wrażenie, że Lubań ma swoje własne niebo. W dodatku dużo piękniejsze i niezwykle magiczne. 





Ten wyjazd sprawił, że odpoczęłam psychicznie i nabrałam siły. Planuję wpaść do bazy za rok, tym razem z większą ilością lalek 😆 

A tak na poważnie, to cieszę się z tej przygody i wspomnienia z tego weekendu pozostaną że mną na długo. Już planuje kolejny wypad na Lubań. Mam nadzieję, że w przyszłe wakacje zdam Wam relację z kolejnej wizyty w bazie 😀




6 komentarzy:

  1. Dobrze, że odpoczęłaś! Mam nadzieję, że wyprawę powtórzysz za rok! Zdjęcia lalek wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam pięknie! Cieszę się, że tak wspaniale spędziłaś czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak koniecznie więcej lal

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce, nie dziwię się, że chcesz tam wracać! Tylko lalek więcej weź 🤗

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger