sierpnia 31, 2024

Doll Meet Kraków 2024

W lipcu odbył się długo wyczekiwany DollMeet w Krakowie.  Na takim większym spotkaniu lalkowym byłam już dosyć dawno, bo w 2020 roku w Artetece jeszcze przed pandemią. 

Nie skłamię jeśli powiem, że nie mogłam doczekać się tego dnia. Z niecierpliwością spoglądałam w kalendarz i odliczałam czas do soboty.

Długo nie zastanawiałam się jakie lalki spakować. Zabrałam ze sobą Mini Me, Odilkę, Aśkę, pullipkę Mavis, Rudą, Severusa Snape'a oraz uroczego magicznego pińćsetplusa zwanego potocznie Bobrokiem. 

Po drodze zgarnęłam Dominikę oraz Sylwię i wspólnie ruszyłyśmy pod Wawel, gdzie miała odbyć się zbiórka. Część drogi musiałyśmy przejść piechotą, gdyż przez remont trasa tramwajowa została zamknięta. 











Większą grupą ruszyliśmy w stronę Wheels&Heels na wspólne podziwianie lalek Barbie. 

Później przyszedł czas na jedzonko i zaprezentowanie swojej kolekcji.


Oczywiście każda z nas musiała pochwalić się swoim towarzystwem. Całość ustawiłyśmy na stoliku. Dopiero wtedy można było idealnie dostrzec jaka lalkowa różnorodność panuje na tym spotkaniu. Poza lalkami Barbie były także Pullipy, Blythe, Sindy, czy nowe Ily 4ever w których się zakochałam. 


 Cieszę się, że udało mi się spotkać osoby, które na co dzień mieszkają daleko i spontaniczne spotkanie przy kawie nie jest możliwe.  Był to naprawdę intensywny i cudowny dzień, który z chęcią kiedyś powtórzę :)



 Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze spotkać. Może nawet w jeszcze większym gronie?

3 komentarze:

  1. Wspaniałe lalki! Było czym oczy nacieszyć i o czym pogadać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, było i minęło... tyle czekania, przygotowań a tu siup - i już DollMeet Kraków 2024 należy do przeszłości...
    Cudownie było spotkać się na żywo z tyloma fantastycznymi osobami!❤️ Nigdy o tym nie zapomnę!❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger