kwietnia 15, 2024

Lila z Rainbow High 馃┓

Postanowi艂am skorzysta膰 z pi臋knej wiosennej pogody i bez wi臋kszego namys艂u wsiad艂am w  poci膮g i pojecha艂am do Krakowa.

 Jednym z g艂贸wnych cel贸w wycieczki by艂a Aleja Wi艣niowa mieszcz膮ca si臋 na Bronowicach. Mia艂am spore szcz臋艣cie, bo te drzewa kwitn膮 tylko kilka dni. Jest to niezwyk艂e miejsce, kt贸re swoim urokiem zachwyca mieszka艅c贸w Krakowa jak i turyst贸w. 

Nie bez powodu nazywane jest Ma艂膮 Japoni膮 馃┓



Obowi膮zkowo zabra艂am ze sob膮 Lil臋 Yamamoto z Rainbow High, kt贸ra idealnie wpasowa艂a si臋 w klimat tego miejsca. 

Jest to jedna z naj艂adniejszych Rainbowek jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Ma bardzo przyjazn膮 buzi臋 i jest bardzo fotogeniczna. Mimo i偶 m贸j zapa艂 do Rainbow High min膮艂 jaki艣 czas temu, to wci膮偶 zachwycam si臋 Lilci膮. Jest jedyna w swoim rodzaju 馃┓





Mimo du偶ego t艂umu uda艂o mi si臋 zrobi膰 kilka wspania艂ych uj臋膰, cho膰 wymaga艂o to troch臋 czasu i cierpliwo艣ci.
Zawsze gdy bior臋 w r臋ce aparat, mam wra偶enie, 偶e czas si臋 zatrzymuje. Czuj臋 si臋 wtedy wolna od wszelkich trosk. Jest to dla mnie idealny spos贸b na odstresowanie.




Ciesz臋 si臋, 偶e uda艂o mi si臋 odwiedzi膰 to miejsce.









Mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 tu przyjechac w przysz艂ym roku 馃┓
 

7 komentarzy:

  1. Ale pi臋kne, te zdj臋cia ^ ^ Naprawd臋, gdy Ty robisz zdj臋cia, to jeste艣 w swoim 偶ywiole !

    OdpowiedzUsu艅
  2. Przepi臋knie!馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wspania艂a sesja! Faktycznie jak ma艂a Japonia. :) A lalka wygl膮da jakby przyjecha艂a prosto z Harajuku. :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Cudowne uj臋cia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Przepi臋kne zdj臋cia z "Ma艂ej Japonii". Na jednym z blog贸w te偶 widzia艂am relacj臋 z tej Alei. 呕a艂uj臋, 偶e wcze艣niej o niej nie widzia艂am. Teraz ju偶 dawno po ba艣niowych widokach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ale cudne zdjecia <3 Poza tym kocham ta lalke <3

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © Lalki Eleny , Blogger