grudnia 25, 2023

Świątecznie 🎄

 Od wielu tygodni planowałam świąteczną sesję Naszej ukochanej magicznej rodzinki, ale czas to zweryfikował. A dokładnie to jego brak...

Diorama nie gotowa, książki do lalkowego regału nawet nie były w połowie zrobione, stolik jak na złość  się rozklekotał, a ja zmuszona byłam ciągnąć nadgodziny w robocie. Ehhh...


Złapałam więc za telefon i na szybko obfociłam Mavis w świątecznym ubranku na tle choinki. 



Dzien przed wigilią listonosz dostarczył paczkę w której znajdował się moj prezent pod choinkę.Przyjechał aż ze Słowacji. 


Tym prezentem był Hagrid z Harrego Pottera. W ten sposób Bobrok zyskał nowego wujka. 

Z okazji świąt Bożego Narodzenia wam życzyć wszystkiego najlepszego, aby te święta były wspaniałe i bogate w lalki 🎄

6 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego zakupu. Fajnie, że udało Ci się zrobić sesję przy choince. Pomyślności w nadchodzącym nowym roku, spełnienia marzeń, także tych lalkowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś szczęście w zakupie. Gratulacje Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba fota z przewożenia choinki. xD Ale ekstra!
    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, podobnie jak Kamelii najbardziej podoba mi się ta z podróży z choinką-wyglada jak kadr z filmu!
    Buziaki kochana, samych cudownych rzeczy życzę Ci w ten ostatni dzień 2023 roku... 😘💓

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger