grudnia 06, 2023

Mikołajkowa Looks


Jako dziecko z utęsknieniem wyczekiwałam grudnia i wizyty Mikołaja. Kilka dni wcześniej wystawiałam na parapet list, który często był pisany ręką któregoś z rodziców. 
Wtedy rozpoczynało się gorączkowe czekanie. No i musiałam być wręcz aniołkiem, aby dostać wymarzony prezent.
Doskonale pamiętam swój zachwyt kiedy budziłam się z wymarzoną zabawką pod poduszką.


Teraz jestem dorosła i z uśmiechem na twarzy wspominam tamte czasy. 

Mikołaj dalej mnie odwiedza. W tym roku sprezentował mi Barbie Looks 13 z której ogromnie się ucieszyłam. 





Ostatnio mam fazę na rudzielce. Mimo iż mam ich kilka w swojej kolekcji, to żadna nie pasowała do mojego wyobrażenia starszej siostry Rudej. Trzynastka była wręcz idealna. Mikołaj dobrze wiedział co mi przynieść :)


Czarownica po wyskoczeniu z pudła ubrała normalne ciuszki, które są bardziej odpowiednie do pogody. Ten "mamusiowy" sweter kupiłam nie tak dawno  na Aliexpress. Jest lekko luźnawy, ale mało kto lubi przyciasne swetry, prawda? 


Ostatnio nasypało sporo śniegu, więc postanowiłam skorzystać z ładnej i zabrałam panny w plener. Nie lubię robić zdjęć zimą. Szczerze mówiąc nie przepadam za tą porą roku, jednak przyznam szczerze, że zdjęcia wyszły ślicznie i jestem z nich mega dumna.







8 komentarzy:

  1. Foty cudne bo i pora piękna ❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  2. Rude jest piękne bo rude i piękne 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rudzielce i strasznie ubolewam, że nie mam żadnego w swojej kolekcji. Barbie Looks 13 jest przepiękną i wdzięczną modelką, co widać po zdjęciach.
    Tegoroczna zima jest niesamowita! Cudownie przedstawiony krajobraz i choć zimowy to bije od niego takie ciepło i komfort <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły Ci przepiękne💓❄️💙 po prostu rewelacyjne! 💙Zazdroszczę słoneczka, u mnie trafia się jeden słoneczny dzień w tygodniu, i to oczywiście wtedy, kiedy jestem w pracy To ciekawe, bo w moich oczach to Ruda wygląda jak starsza siostra Twojej 'trzynastki', może to te harce ze Snapem tak ją wyczerpały, że aż jej się odbiło na wyglądzie 🤔😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się Twoim szczęściem i uważam, że "13" wygląda niezwykle fotogenicznie. Zdjęcia wyszły pięknie a sweterki lalek są tak fajne, że sama bym taki chciała hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zima na Twoich fotkach. A laluszki rudzielce jak najbardziej prześliczne. OBIE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne. Tak, jak i obie rude panny. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger