października 10, 2023

Lalkowanie z Monią 🐼

 Końcówkę urlopu spędziłam w towarzystwie Moni. Ostatnio widziałyśmy się rok temu we Wrocławiu. Ale ten czas leci! 


Ojciec Snejpeusz XDD


Oczywiście lalki były nieodłączną częścią tego weekendu.
Na sesję do zamku zabrałyśmy Ellę, Snape'a, Rudą no i oczywiście Bobroczka.
Dzień wcześniej przypadkowo byłam w SH i trafiłam na różową sukienkę, która wydała mi się dziwnie znajoma. Po szybkiej identyfikacji okazało się że pochodzi ona od Anny Luizy z filmu Barbie; Księżniczka i Żebraczka. 


Uznałyśmy że idealnie pasuje do Kopciuszka, więc po drobnych naprawach i upraniu została sprezentowana tejże pannie. 



Specjalnie zaplanowałyśmy kolejny wypad do Zamku Książ, aby obfocić Ellę w nowym stroju. Warto było :)



- Gryffindor? 
- Nie.
- Slytherin?
- Nie.
- Hufflepuff?
- Nie.
- Ravenclaw?
- Też nie.
- To co?
- Żłobek.


Bobrok z ciocią Ellą

To były bardzo intensywne dwa dni obfite w różne przygody. Wyprawa na targ w rodzinnym mieście mojej przyjaciółki, lalkowa sesja przy Zamku Książ i wycieczka do Polanicy Zdroju były super przeżyciami, które na zawsze zostaną w mojej pamięci.

Szkoda, że czas tak szybko leci i zanim się obejrzałam, to musiałam już wracać do domu. Mam nadzieję, że za niedługo znów zawitam na Dolny Śląsk. 

Blog Moni:

https://lunaandherdolls.blogspot.com/?m=1

4 komentarze:

  1. Moniu to były cudowne chwile! Nasze spotkanie dało mi tyle radości,że nie umiesz sobie nawet tego wyobrazić ♡ Post cudowny i nasze fotki lalkowe tylko przekonują mnie w świadomości,że robię to co kocham !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger