lipca 27, 2023

Leżing, smażing, no i plażing!



Bellatrix wyjechała na urlop. Ileż to można siedzieć na półce? Trzeba korzystać z życia!

Jaka szkoda, że mój wyczekiwany urlop jest dopiero we wrześniu... 

Czarownica obrała za cel Zakrzówek. Teraz jest to najbardziej oblegane miejsce w Krakowie, jak nie w kraju. Osobiście spotkałam się z ludźmi, którzy specjalnie przyjechali z Warszawy, żeby na własne oczy zobaczyć Polską Chorwację.

Wybrałam się tam jest rano, aby uniknąć tłumów. To był strzał w dziesiątkę, bo było jeszcze w miarę spokojnie i mogłam bez przeszkód rozłożyć się z lalkami. 

Leżak pochodzi z zestawu Barbie the Ocean, kupiłam go w lokalnym sklepie z zabawkami. Wydał mi się idealny do plażowych sesji lalek, zwłaszcza tej z udziałem Beci.


Niestety podczas robienia zdjęć zgubiłam miniaturowego drinka z palemką, dlatego nie został uwieczniony na żadnej fotografii.


Nieodłącznym elementem był także dmuchany flaming Andrzej, który obowiązkowo wylądował w moim plecaku, wraz z kilkoma innymi lalkami.


Żeby zrobić niektóre zdjęcia, musiałam wejść do wody. Na szczęście wzięłam ze sobą ręcznik i stroj kąpielowy. Bałam się brać aparat do basenu, bo już raz go utopiłam.

Lustrzanka na szczęście przeżyła tamtą przygodę i służy mi po dziś dzień :)



Zdjęcia uważam za niezwykle udane. Chętnie położyłbym się obok Beci i poopalała :)  


14 komentarzy:

  1. No to czemu się nie położyłaś?! Cudne pannica ma nogi - te łydki te stopy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktorych warszawiaków tam spotkałaś? Lalkomaniaków?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ci ludzie nie byli od lalek. Zwyczajnie zainteresowali się sesją zdjęciową Beci i w rozmowie wyszło że są z W-wy

      Usuń
  3. Sesja super, chociaż ja zdecydowanie unikam leżenia na słońcu 🥵. Beci jednak wyjątkowo służy cały ten leżakowo- kąpielowy wystrój i faktycznie wygląda super! ❤️ szkoda tylko tego drinka... Ach ta Becia! Jak mogła zgubić własnego drinka! 😉
    W Zakrzówku nigdy nie byłam 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jak się ciało pedagogiczne urlopuje... pięknie zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła wakacyjna sesja, A flaming Andrzej wygrał sesję. Co nie znaczy, że elegantka nie zachwyca, gdyż jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona wychodzi obłędnie w każdej odsłonie. Świetna sesja!

    Wrzesień to jak dla mnie wspaniały termin na urlop, ja nie znoszę upałów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zdjęcia, jestem zachwycona. Lalka jak żywa, a jaka zadowolona :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Tak lalka jest idealnym odwzrowaniem Bellatrix.

    OdpowiedzUsuń
  10. Flaming niby z innej bajki, a tak dobrze do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Zdjęcia wyszły przepięknie, bardzo udana sesja :)
    Zazdroszczę, piękne lato, piękny leżing i plażing... też tak chcę :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger