lipca 14, 2023

Doll Tour Poland 3: Kraków, nie do końca udana wycieczka i mój ogródek

 Barbara wpadła do domu, aby przepakować swoją różową walizkę, która z niewiadomych przyczyn zrobiła się strasznie ciężka ( wcale nie upchnęła tam między innymi fotela bujanego, nieee...). Musiała wymienić garderobę na lżejszą i zabrać strój kąpielowy. Kto wie, kiedy przyda się w te upały? 

W piątek czekała ją pobudka o świecie, bo jechała ze mną w niewielką podróż. O czwartej nad ranem byłyśmy już w pociągu i mknęłyśmy w stronę ukochanego Krakowa. 


Zabrałam ze sobą sporo lalek. W planie miałam wakacyjne zdjęcia na Zakrzówku, ale burza mnie przegoniła, ledwo zdążyłam schować się przed deszczem. Na szczęście udało mi się co nieco popstrykać, chociaż czuję dziwny niedosyt.




Nasza podróżniczka przez resztę dnia włóczyła się po mieście ze mną i moją kumpelą.


 Obowiązkowym punktem wycieczki był pomnik Smoka Wawelskiego w pobliżu zamku i bulwary Wiślane, które były jak zwykle zawalone ludźmi, mimo niepewnej pogody. 



W sobotę miałam jechać do zamku w Nowym Wiśniczu, ale zepsuty samochód pokrzyżował nam plany. Baśka zobaczyła tylko ruiny w Mesztynie i średniowieczny obóz, rozbity z myślą o wieczornych pokazach z okazji Nocy Świętojańskiej.

Niedziela minęła spokojnie. Zawiedziona poprzednim dniem postanowiłam wyciągnąć z szuflady Mini Me i zabrać ją na pierwsze zdjęcia. Lalka nie doczekała się jeszcze swojej sesji.


Panny wybrały się na poziomki. Udało im się nazbierać ich dosyć sporo.

Mini Elenę skończyłam  zaledwie kilka dni przed przyjazdem Baśki, ale opowiem o niej innym razem :)


Po obfitych zbiorach przyszedł czas na odpoczynek. Hamak wydawał się idealny na leniwe popołudnie. 

12 komentarzy:

  1. Super fotki!!! Cudniaste kalosze Łowczyń Poziomek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne fotki zarówno Baśki jak i Mini Ciebie Eleno !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki. Zbieranie poziomek 😍 Zazdroszczę ❤️😍😍😍. Pozdrowionka z Egiptowa - Aya/Iga ❤️☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaaad. Ale brakuje mi zdjęcia z wyciągania Waszego transportu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Baśka świetnie wygląda. Mam nadzieję, że wkrótce pochwali się czym tak wypchała walizkę. Hamak cudny. Pozdrawiam. Szara Sowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra foty i super relacja 💙
    Baśka z Mini-Eleną wyglądają świetnie! Sama polazłabym na poziomki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie podoba mi się zdjęcie dziewczyn w kolorowych kaloszach 😀😘🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo udana wyprawa- wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to zdjęcie z Baśką na walizce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała fotorelacja, bardzo podobają mi się zdjęcia ze zbierania poziomek💓

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wyprawa, a Kraków zawsze jest urokliwy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie mi się podoba Twoja Mini Me.

    I wcale nie było im źle mimo zmiany planów.

    Moje komentarz chyba wrzuca do spamu. :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger