maja 25, 2020

Barbie Hinduska - Mattel Indian Barbie 1995

Barbie ma wiele wcieleń a w swojej kolekcji stawiam na różnorodność. Nie lubię mieć dwóch takich samych lalek.
Hinduskę przygarnęłam z SH. Była kompletna i niezniszczona. Kosztowała mnie jakieś cztery złote. Wzięłam ją bez zastanowienia. Nawet w stanie trupkowatym kupiłabym ją ze względu na buzię.


Sygnatura na pleckach :


Jak już wcześniej wspomniałam, kupiłam ją wręcz w takim stanie za grosze. Ostatnio coraz rzadziej trafiają mi się lalki w dobrej kondycji za naprawdę małe pieniądze. Czasem, jak zwiedzam bazarki to widzę że ludzie chcą kosmiczne ceny za lalki, które wyglądają jak ze śmietnika.
Raz spotkałam Fleur. Rozmyty makijaż, włosy skołtunione i wybrakowane, brudna jak nieboskie stworzenie i w dodatku goła.  Cena, którą chciał sprzedawca wynosiła za dużo. Na moją sugestię, ze to  zbyt wiele to wtedy usłyszałam że jestem głupia i się nie znam. Gdybym się nie znała, to bym nie prowadziła bloga o lalkach.
 Fleur nie kupiłam, bo po prostu musiałabym w nią włożyć chyba z cztery razy tyle pieniędzy i mnóstwo czasu, by ją doprowadzić do stanu używalności.


Wracając do Hinduski to nie musiałam nic praktycznie przy niej robić, tylko ubranko zszyłam. Nic więcej.


Nawet pierścionek się zachował. 


Za plener posłużyły mi azalie kwitnące w moim ogródku. Na szczęście mróz ich nie dorwał :D

11 komentarzy:

  1. PRZECUDOWNA!!!
    GRATULUJĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Azalie stanowią idealne tło dla tej pięknej Hinduski :) Gratulacje nabytku w tak doskonałym stanie.
    O naszym polski rynku wtórnym lalek się nie wypowiadam, bo tutaj to się cuda i dziwy dzieją nie tylko na bazarkach i ale i na grupach na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna lalka Ci się trafiła, cudowna! A ostatnie zdjęcie w Azaliach jest rewelacyjne! Mają idealny kolor, są doskonałym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niesamowicie, jak żywa! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś duże szczęście! 4 zł? niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna <3 Gratuluje <3

    Ja tez bardzo lubie lalki w strojach indyjskich <3 Mam kilka i zwsze sie powstrzymuje zeby kolejnej nie kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, gratuluję zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, gratuluję udanego zakupu.:) Cudne jej sprawiłaś ubranie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O matuuulu! Jaki traf! Taka lalka! Jakie zazdro me! ^_^ Jest przepiękna! I ogromnie pożądana! Serdecznie gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdobyczy w dobrej cenie i dobrym stanie, zwłaszcza takiej ślicznej - to rzadkość :) A co do tego buca, nie na darmo mówią, że chytry dwa razy traci :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger