grudnia 05, 2019

Była Anna, to teraz czas na Elsę

Ostatnio zauważyłam że mam słabość do Disnejek. A zwłaszcza tych po moich metamorfozach. Było niemalże pewne, że Anna pociągane za sobą Elsę. Lodową księżniczkę znalazłam na OLX. Włosy i kabaretki skombinowałam z Ali. Szły chyba dwa miesiące.


Zastanawiałam się nad ciemnym różem, ale ten wydał mi się idealny. W dodatku podobały mi się te miętowe pasemka, które były w zestawie.

Kolczyki powstały ze szpilek. Te czarne pomalowałam lakierem do paznokci.
 Pozostały jeszcze buty. Nie miałam na stanie nic czarnego, więc musiałam wziąć pędzel w dłoń. I tak powstały glany.  Niestety akryl się do tego słabo nadaje, bo odpryskuje. Na razie z tym nic nie będę robić. No chyba, że pomaluje je bezbarwnym lakierem do paznokci


Reroot szedł dużo lepiej niż w wypadku Anny. I przede wszystkim szybciej. Całość z flokowaniem zajęła mi dwa dni. W wypadku Anki czas ciągnął się i ciągnął.


Strasznie chciałam by Elsa miała dużo tatuaży. Próbowałam z tymi z serwetek. Klapa totalna i zmarnowane pół dnia. Tatuaże zmywalne dla ludzi? Już coś lepiej, ale dalej nie to, chociaż zostawiłam jej jeden - jest to pająk na udzie. Są one zbyt delikatne.  Wybawieniem okazały się naklejki na paznokcie. Do lalkowych tatuaży nadają się idealnie, chociaż nie wiem jak reagują z wodą. Ance też się kilka dostało.


Jeśli chodzi o młodszą z sióstr z Arendelle to lekko zmieniłam jej image. Uznałam że różowa koszula średnio do niej pasuje.

 
Co sądzicie o buntowniczej wersji Anny i Elsy?

9 komentarzy:

  1. Obie są bardzo fajne po zmianach jednak wole buntowniczą Else.
    Do Anny taki wygląd jakoś mniej mi pasuje ale to tylko moje zdanie.
    Elsa ma czadowe buty

    OdpowiedzUsuń
  2. O modzie się nie wypowiadam ;)Natomiast jeśli chodzi o buty, to malowałam lakierem czarnym do paznokci. Jedne trzymają super inne popękały. To zależy też od tego z czego buty są zrobione. Nie próbowałam tych nowych lakierów utwardzalnych, może to daje lepsze rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie obejrzałabym alternatywne Frozen z nimi w rolach głównej. i żeby koniecznie zrobili im mnóstwo figurek i lalek na sprzedaż bazujących na Twoich pracach :chcę :chcę :chcę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki styl do Elsy pasuje :D W sumie to ona powinna zacząć i pociągnąć za sobą Annę ;P. W każdym razie obie świetnie Ci wyszły :) Buntownicze siostry lepsze niż oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj "swietne" mialo byc...chyba mam za grube paluchy do pisania ;) ... :P

      Usuń
  6. Obie bardzo fajnie wyglądają po metamorfozach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elsa wygląda super. Bardzo podobają mi się Twoje przeróbki. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger