września 08, 2019

Barbie 60 inspiring girls since 1959

Z okazji 60 urodzin Barbie Mattel postanowił wydać serię lalek. Nie interesowała mnie ona wcale, ale kiedy zobaczyłam na żywo tą czarnoskórą pannę stwierdziłam że musze ją mieć!
Jest ona inspirowana ( a właściwie jej strój) Barbie z końca lat pięćdziesiątych.
Nie kupuję nowych lalek ale dla niej postanowiłam zrobić wyjątek. Po za tym wolę starsze Barbie, bo te z lat dziewięćdziesiątych, ale czarnulka skradła moje serducho. Ma niezwykle uroczą buzię i delikatny makijaż. Dosyć wyróżnia ją na tle mojej kolekcji. Po za tym nie ma kleju na włosach!
Jedyny minus to jej ciałko, bo jest całkowicie sztywne. Mam w planie przesadzić ją na ciałko od MTM, myślę że jest to dobry pomysł.
Mimo tej jednej wady bardzo ją lubię. Jest niezwykle fotogeniczna, co na pewno wykorzystam nie raz :)

9 komentarzy:

  1. Także wolę starsze Barbie. Choć tak naprawdę, to często wolę ich kloniki. Myślę, że zróżnicowaniem moldów i ciałek lalek, Mattel uratował skórę, bo popularność Barbie spadała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te szykowne panienki! Może sztywniary, ale buźki mają wielce pożądane

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nabytek, dziewczyna ma niezwykłą urodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna laleczka! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest :) jestem ciekawa sesji z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też polubiłam ten pysiałek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba jej sukienka. Przywodzi na myśl stroje lalek Fashion Play!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger