lipca 12, 2017

Mam Livkę!

Witajcie. Mam dla was dobrą wiadomość. Wracam do lalkowania i pisania bloga :-)
Dziś chciałabym pokazać wam Liv ... to znaczy Kimiko, która jest ze mną już ponad pół roku.
Nie miałam w planie zakupu takiej lalki, bo nigdy nie byłam fanką Livek. Z początku miała być dawczynią ciałka dla Meridy, ale koniec końców zawędrowała do pudła by poczekać na swoją kolej. Kimiko trafiła do mnie całkiem naga i bez włosów. Brak oryginalnego wiga był dla mnie nie lada problemem.
Ostatnio w moje ręce wpadła niekompletna Monsterka z serii "stwórz własnego potwora". Właśnie od niej pożyczyłam wig Kimiko.
 Niestety nie pasuje idealnie ale ostatecznie może być.
Widać że nowa fryzura podoba się Kimiko. No i  oczywiście dodaje jej uroku ;-)

17 komentarzy:

  1. Śliczna ta Kimiko,a wig w turkusie doskonale podkreśla jej urodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peruka ma przecudowny kolor włosów !!
    U Livek najbardziej lubię te z niebieskimi właśnie oczami, to chyba Sophia.... Znaczy po mojemu Zośka ;-p
    Moja ma wadę na szyjce, ale i tak ją uwielbiam. Te zielono i ciemnookie jakoś mnie tak nie ruszają mocno, chociaż też ładne są ale nie widzę zbytnio głębi w tych innych oczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie znałam jej prawdziwego imienia. Dziękuję za info :-)

      Usuń
  3. ja pierwsze na co zwróciłam
    uwagę, to były właśnie włosy -
    cudny, wakacyjny kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej włosy są bardzo charakterystyczne i widocze z daleka :)

      Usuń
  4. Śliczna Livka :) Peruka taka trochę morska albo syrenia :)
    Wdepnij do mnie, opisałam kiedyś jak zrobić perukę, akurat modelką była Livka. To nie jest takie trudne. :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie lubię Livki. Nie przypuszczałam, że peruka od Monstery będzie pasować.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę przyciasna ale jak się nie szarpie to nic się nie dzieje ;)

      Usuń
  6. Lubię Livki :) sama mam ich ze cztery :)
    Świetna sesja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jej ładnie. Na Livki pasują też peruki od Bratzillaz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow , Livce naprawde pasują te włosy, bardzo pasują oczu
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    https://miastolalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z przyjemnością wpadnę na twojego bloga :)

      Usuń
  9. Jaka piękna turkusowa burza włosów! Bardzo jej pasuje :) takiej oryginalnej Livki jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger