lipca 28, 2017

Bella

W ciągu ostatnich tygodni w moje ręce wpadło kilka interesujących lalek. Jedną z nich jest Bella z Disney Store

Księżniczka trafiła do mnie w dobrym stanie. Miała nawet swoją oryginalną sukienkę. Jedynym problemem były jej włosy w które ktoś wplątał plastelinę! Musiałam je trochę przyciąć, ale Bella wydaje się być zadowolona z nowej fryzurki. W każdym razie nie narzeka :)



 Bella jest kolejną lalką z Disney Store w mojej kolekcji. Zdążyła już się zakumplować z Meridą Waleczną i Roszpunką ;)

23 komentarze:

  1. No ślicznie wygląda w tych żółtych kwiatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie lubię lalek Disney, bo coś w niej jest delikatnego co przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie księżniczki. Ale zazdroszczę Ci słoneczka, u mnie go jak na lekarstwo, i to takie na receptę. Bardzo lubię te drobne goździki, moja babcia nazywała je "cegiełki". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłać Ci trochę tego słońca pocztą? Bo u mnie jest go aż za dużo ;)

      Usuń
  4. Rośnie "stado" księżniczek :) oj rośnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapowiada się że jeszcze się powiększy :)

      Usuń
  5. Te księżniczki coś knują... Nie daj się zwieść tym słodkim uśmiechem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie knują jak przyciągnąć kolejną księżniczkę :D

      Usuń
  6. Uwielbiam lalki od Disney store, są takie urocze z buzi i do tego artykułowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Artykulacja z pewnością jest jedną z ich zalet :)

      Usuń
  7. Jest ładniutka :) Ale lale Disney'a to nie moja bajka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna. :D a przy kwiatach przyćmiewa je swoim pięknem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna Bella. Zachwyca na każdym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają wszystkie razem takie rozmarzone:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger