kwietnia 26, 2017

Barbie i Ken

Witajcie. Dziś z racji wolnego czasu postanowiłam w końcu wyciągnąć moich małych towarzyszy z szafy na krótki spacer.
Ken pochodzi z serii  Life in the Dreamhouse. Baśkę mieliście już okazje poznać, bo pojawiła się już na blogu. Pochodzi z  Fashionistas Glam Party.
Kena kupiłam tak właściwie z litości. Trafił w ręce małego niszczyciela, który go oszpecił. Przed gwiazdką miałam na oku identycznego ale nowego, niestety ktoś mnie ubiegł.
Z początku miałam zostawić tylko jego ubrania, jednak szkoda mi było go chować do pudła. Postanowiłam dać mu drugą szansę.  
Kenio zakumplował się z jedną Barbie. Chyba przypadli sobie do gustu.
Na koniec Barbie chciała wam się pochwalić nową sukienką, którą jej uszyłam :-)
Miłego wieczoru.


5 komentarzy:

  1. Dobrze, że zaopiekowałaś się lalkiem - cóż on winny napastliwości dziecięcych ząbków, nieprawdaż? Na buzi jest śliczny i ma fajną artykulację :-) No i "prawdziwe" włoski! :-) Panienka dostała nowa sukienkę - akurat na wiosenne podryki lalkowych istot ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze możesz sprawić mu obuwie i będzie po kłopocie. :) Z raczkami gorsza sprawa, może czarne rękawiczki? Wiesz co, przerób go na motocyklistę. Wtedy strój ukryje braki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dobrze, że po SH biegają Lalkoluby :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze go przygarnels <3 Sliczna para :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger