marca 23, 2017

Skipper

Kolejną wyprawę do SH mogę uznać za udaną. Tym razem przytargałam do domu Skipper - młodsza siostrę Barbie.

Lalka pochodzi z serii Winter Holiday z 1995 roku. Skipper była dostępna w zestawie z pozostałymi siostrami.  Kurtka nie należy do niej, tylko do Stacie.
Lalka ogołem jest w dobrym stanie, ale jak ją kupiłam to była niesamowicie brudna. Dopiero kąpiel przywróciła jej dawny blask.
Zaskoczeniem jest to, że miała kompletny ubiór. Z reguły trafiam na te gołe i dopiero muszę kombinować ze strojami.
Mam nadzieję że trafię za niedługo na kolejną Skipper :-)

8 komentarzy:

  1. Ma bardzo sympatyczny buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jaka sliczna <3 fajnie ze w kompletnym ubranku i butach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa, zupełnie inna od tych, które znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ileż wiosennego wdzięku prezentuje
    Twoja najnowsza pannica - mnie w SH
    udało się natrafić na 3 drobiazgi oraz
    chłopa pasującego do legoludkowej Pani
    za oszałamiającą kwotę za komplet 1,20pln

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka Skiperka i fajnie, ze trafiłaś z butami. Buty dla Skipper i Stacie to prawdziwy rarytas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam Skipperki :-) A ta Twoja przywodzi na myśl dawne, wspaniałe mattelowskie czasy... Wtedy to były lale... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wdzianko, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger