maja 21, 2024

#Mermay 2024

 Przełom kwietnia i maja jest u mnie pełen różnorakich zmian i zawirowań.

Maj to syreni miesiąc. Jeszcze rok temu nie miałam żadnej ogoniastej , teraz moje stadko liczy kilka sztuk. Na dniach znowu się skurczy, bo dwie z nich dostaną nóg :)





Panna z niebieskim ogonem to dosłownie składak. Ciałko pochodzi od jednej z sióstr Arielki, ręce są od całkowicie innej lalki, głowa jest przemalowana,  kupiłam ją sobie prawię rok temu na prezent urodzinowy. Przez długi czas nie wiedziałam co z tym łbem zrobić, 

Arlielka, którą upolowałam w ubiegłym roku doczekała się własnego, lwcz ciut za duzego ogona. Teraz bez przeszkód może pokonywać podwodną krainę. 




Ostatnio lalkowy śwat oszalał na punkcie rqóżowowłosej syrenki o moldzie  . Ciężko ją było dostać, bo wyprzedała się w błyskawicznym tempie. Miałam zamiar ją kupić. Nawet mi się podobała, lecz ogromna pikseloza skutecznie mnie do tego zniechęciła. 

Na dniach znowu pojawiła się w necie, mój JeszczeNieMąż postanowił zrobić mi niespodziankę i zakupił ogoniastą w prezencie.

Nie wygląda tak źle. Pikseloza jest widoczna, ale nie aż tak jak na początku przypuszczałam. 

Zastanawiam się nad zostawieniem jej na syrenim ciałku i zmienieniu rąk, ale raczej przełożę ją na MTM. 






6 komentarzy:

  1. Urocze stado <3 Ja swoją przesadziłam bez żalu - ogoniaste jakoś tak średnio lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa ekipa! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę masz tych syrenek! 🧜🏻‍♀️🧜🏻‍♀️🧜🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam syrenkę potencjalną jedynie - mogę na którąś z barbiowatych założyć ogon :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger