sierpnia 29, 2019

Podsumowanie wakacji!

 Wszystko o dobre musi się kiedyś skończyć. Niestety wakacje też. Ja jak na razie korzystam z ciepłych dni, chociaż niewiele już ich zostało. Wakacje minęły mi bardzo intensywnie, ale znalazłam sporo czasu na lalkowanie. W mojej kolekcji pojawiło się pare nowych osobowości. Udało  mi się zrobić nawet dwa rerooty, teraz wezmę się za fryzurę Baśki z wymiany :)
Mam wenę na robienie lalkowych włosów. W kolejce ustawiły się kolejne trzy Barbie. Ostatnio przyniosłam do domu zniszczoną Shopping Fun Barbie and Kelly i  będę miała przy niej sporo pracy. Dużo lalkowych projektów mam wstrzymanych, bo ciuszki i inne akcesoria jeszcze do mnie nie przyszły.

Te wakacje były naprawdę produktywne pod względem fotografowania. Między innymi powstała ta mini sesja z udziałem Allyson. Jak na ten czas jestem ze zdjęciami sporo postów do przodu. Efekty możecie zobaczyć już za niedługo.
Co do Allyson, to pomysł na sesję już dawno pojawił się w mojej głowie. Kapelutek dorwałam na targu a sukienkę zamówiłam na Ali. Jedynym minusem jest dosyć spory dekold.
 A jak wam minęły wakacje? :)

12 komentarzy:

  1. Miałaś pracowite wakacje. ;) Reroot to moja Pięta Achillesa. Dlatego podziwiam, że tyle zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reroot nie jest tak trudny jak mi się na początku wydawało. Potrzeba do niego naprawdę dużo cierpliwości i są efekty :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią, miałaś pracowite wakacje, ale takie spędzenie tego czasu uważam za coś fantastycznego, trzeba żyć aktywnie, tworzyć i cieszyć się życiem! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie spojrzenie wspomnień uchwycenie ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger