lipca 21, 2019

Kelly little sister of Barbie 1994

Kelly przez lata zyskała wiele wcieleń jak i miłośników. Wersje młodszej siostry Barbie ciężko jest teraz policzyć. Debiutowała dosyć późno, bo w 1994 roku. Wtedy dopiero  na rynku pojawiła się seria Kelly Little Sister of Barbie. Ja swoją dorwałam ponad dwadzieścia lat później w nieistniejącym już SH. Z oryginalnych ubranek pozostała tylko sukieneczka, reszta rozpłynęła się w powietrzu. Włosy miała w dobrym stanie, tylko lekko rozczochrane. Od razu ją rozpoznałam.
 Buciki dostała od swojej rówieśniczki, szkoda że oryginalne się nie zachowały.
Lubię tą Kelly za to że nie jest przesłodzona jak jej kolejne wersje. Ma w sobie tą naturalność. Następne maluchy miały bardzo wyzywający makijaż. Moim zdaniem próbowano na siłę zrobić z nich dorosłe lalki. Chociaż mam ich już kilkanaście to ta jest jedną z dwóch moich ulubionych, tuż obok Kelly Jumpin Fun do której mam duży sentyment.
Posiadam dwie takie lalki. Ta, co jest na zdjęciach jest u mnie już kilka lat i jest dobrze zachowana. Ta druga jest w dużo gorszym stanie i  nie mogę się do niej zabrać. Zawsze mi ona jakoś umyka.
Mam nadzieję, że niedługo pokaże je obie na blogu :)

16 komentarzy:

  1. Mam kilka Kelly, ale zupełnie nie mam pojęcia jakie. Z braku miejsca niestety są spakowane w karton. Uważam je za urocze maluchy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia z jakiej serii pochodzi większość Kelly. Ale powoli udaje mi się każdą zidentyfikować

      Usuń
  2. Kelly są dużo ładniejsze niż simbowe Evi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Wszystkie Evi są do siebie bardzo podobne i nie mają w sobie tego czegoś :)

      Usuń
  3. Słodka buźka ^^ uroczy maluszek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger