sierpnia 17, 2017

Najstarsza Barbie w kolekcji?

Second Handy nauczyły mnie, że da się w nich kupić różności. Jednak zakup jakiejkolwiek kompletnej lalki graniczy z cudem. Zawsze trafiam na te rozczochrane, gołe lub pozbawione kończyn. Tym razem los mnie zaskoczył i w moich rękach znalazla się taka oto Barbie.
Jej wygląd sporo różni się od swoich koleżanek z mojej kolekcji
Niestety mam problem z jej identyfikacją.Baśka ma na prawym pośladku taką oto sygnature. Może ktoś wie z jakiej konkretnie serii ona pochodzi?

Pierwszy raz mam styczność z taką Barbie. Jej największym plusem jest to że nie ma żadnych uszkodzeń po za częściowym brakiem włosów z lewej strony. Pewnie musiała sporo czasu spędzić w pudle w czyjeś piwnicy. Zawsze gdy kupuję jakąś lalkę to zastanawiam się nad jej historią.



12 komentarzy:

  1. najprawdopodobniej jest to Malibu Barbie z 1971 -
    zresztą wejdź na stronę - http://barbiecollection.blox.pl/t/81743/lata-70.html
    tam są wszystkie cudnie opisane

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy niekoniecznie wyleniały w piwnicy, to taki bardzo kiepski gatunek tego włosa
    jaki używali w tamtym okresie, że teraz od samego patrzenia wyłażą :(
    i albo całe zmienisz, albo zostawisz tak jak jest :)
    Trafiłaś na cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe że to ta lalka. Dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  3. Wygląda na Malibu, tylko kolor ust się różni, może to skutek upływu czasu. Jakby nie było ma prawie pięćdziesiątkę. ;) Prawdziwy rarytas. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sunset Malibu na 100%
    to jedna z niewielu starych
    barbiowatych, których bym
    nie wygoniła, nawet gdyby
    była kompletnie łysa :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś szczęście. Na pewno jest Ci wdzięczna, że ją kupiłaś i przestała się walać niechciana.
    Przepiękna jest i zasłużyła na lepszy los.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że nie czesto trafiam na takie lalki :(

      Usuń
  6. Ale ładna! Dobrze, że znalazła nowy dom i troskliwą właścicielkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal Ci tej lalki zazdroszcze. Ja nie mam cierplieosci chodzic do lumpa co tydzien specjalnie na dostawe i trafiac na cos raz na kilka mce. Dalem juz sobie spokoj.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger