sierpnia 14, 2016

Maluchy kontratakują!

Ostatnio pogoda nie dopisuje. Dziś jednak po raz pierwszy od kilku dni zza chmur wyjrzało słońce. Maluchy postanowiły to wykorzystać i przez całe przedpołudnie szalały po ogródku.







W przyszłości chciałabym mieć więcej takich Kelly, jednak w moich SH, jest raczej słabo jeśli chodzi o takie maluchy. 
Ostatnio tak sobie myślałam nad swoim blogiem i postanowiłam częściej zamieszczać tutaj posty. Od teraz będę starała się pisać przynajmniej dwa razy w miesiącu.




13 komentarzy:

  1. Oj szybko Ci się rozmnożą. Ja pierwszą oddałam, bo nie byłam zainteresowana ich zbieraniem, a teraz mam cały karton po butach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie szkraby! Przezroczyste sandałeczki jednej z laleczek mnie rozczuliły. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że to moje jedyne sandałki dla Kelly

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie maluszki. Są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię. Tylko szkoda że tak żadko na nie wpadam.

      Usuń
  4. Takie okruszki mam chyba dwa albo trzy, nie przepadam za nimi, ale uroku nie można im odmówić. Pisz, pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urok to jest ich tajna broń:) Zwłaszcza Kucykowej.

      Usuń
  5. Maluchy są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś lało niemiłosiernie, ale teraz jest takie fajne powietrze:)
    Śliczne są wszystkie Twoje maluszki. Fajne jest to, że każda dziewczynka jest inna.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeszcze mi się nie zdarzyło abym miała jakiegoś maluszka podwójnie.

      Usuń
  7. Słodkie Shelly/Kelly, pamiętam że kiedyś był całe serie tych laleczek w różnych słodkich dziecięcych strojach i przebraniach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger