listopada 03, 2020

Koralina na Halloween

 Planowałam więcej postów na Halloween... 

Inaczej...

Planowałam ogółem więcej postów. Ale niestety wyszło jak wyszło. Ostatnie miesiące miałam naprawdę ciężkie. Pisanie bloga jakoś nie było mi po drodze. 

Spróbuję wrócić przynajmniej do jednej notki w miesiącu. By chociaż mieć systematyczność a nie jeden post na pół roku i nara. 

Koralinę znacie. Prawda? Ta laleczka pojawiała się już na tym blogu <klik>

Postanowiłam wykorzystać ją do sesji na Halloween. Za inspiracje posłużył mi film To na podstawie książki Stephena Kinga o tym samym tytule. 

Najbardziej nagłowiłam się nad balonem. Nie miałam pojęcia jak go wykonać, by pasował do skali Koraliny. Z pomocom przyszedł mi internet i YT. Okazało się że nie jest to skomplikowane. Do  zrobienia użyłam normalnego balona w czerwonym kolorze, małego jajeczka ze styropianu, spinacza biurowego i cienkiej nitki.

 
Balon nakładamy na jajko i obwiązujemy u dołu nitką. Nadmiar balona obcinamy. Spinacz biurowy prostujemy i wbijamy w miejsce, które obwiązaliśmy nitką. I to by było na tyle :)
 

Koralina jako Georgie prezentuje się znakomicie.
 

A tu mały bonus z dynią :)


6 komentarzy:

  1. Ma minkę jakby planowała jakiś psikus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz podziwialam na FB <3
    Sliczna scenka a Coralina to jedna z moich ulubionych lal <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te Koralinki :) A Twoje zdjęcia prze super! Jeśli chodzi o balony, to polecam baloniki na wodę, są małe i bardzo fajnie pasują do lalek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te fotki, a lalka ogromnie fotogeniczna :-) z uroczą minką.

    OdpowiedzUsuń
  5. I wanna see her float... you'll float too...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger