czerwca 30, 2023

Barbie Fashionistas 135

Aż wstyd przyznać, że ta panna przeleżała w pudle aż trzy lata!  Ostatnio odgrzebałam ją i postanowiłam zabrać na wycieczkę, towarzyszyła mi podczas ostatniej eskapady do Krakowa. 



Do miasta smoka wawelskiego zabrałam także inne lalki ( w tym Baśkę), więc mam już materiał na kolejne ciekawe posty o tematyce wakacyjnej.
W trakcie wycieczki udałam się na łowy i przygarnęłam dwie lalki i ciałko.



Kosztowało tylko 2 złote, moją koleżanka zastanawiała się po co mi lalka bez głowy XD

Mam jedną ciekawą główkę do której potrzebowałam ciałka starego typu. 

Muszę teraz poskładać to do kupy. Ciekawe z czym wrócę z następnego wypadu na Kraków XD




4 komentarze:

  1. Bardzo fajne łowy, gratuluję! <3
    Pannę z bielactwem również posiadam i do tej pory nie zrobiłam jej porządnej sesji zdjęciowej... ograniczyłam się tylko do rozpuszczenia jej włosów i przebrania w coś innego... 🙈 kiedyś to nadrobię :😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łowy- mam stado ciał bezgłowych i głów bezcielesnych i powoli się to kompletuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Pannica wielce radosna
    jakos dotad jej nie mam
    a juz pojawila sie inna z
    taka przypadloscia i teraz
    mam nie lada dylemat...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger