marca 01, 2023

Krystal z Rainbow High

 


Zauważyłam, że niewielu kolekcjonerów przepada za Krystal Bailey. Muszę przyznać, że jest specyficzna, ale nie brzydka. I odnoszę wrażenie, że jest za mało doceniana, zawsze trzymana gdzieś na uboczu. 

Kilka razy zamierzałam ją sprzedać, miałam nawet porobione zdjęcia. Nie wiem czemu, ale ciągle coś mnie powstrzymywało. I podjęłam decyzję, że zostaje.
 



Ostatnio redukuję swoją kolekcję. Stwierdziłam, że koniec z sentymentami i pozbywam się lalek, które nie są mi potrzebne, albo od lat tkwią w pudle, bo zabrakło na nie pomysłu.  Niech teraz ucieszą kogoś innego.

Z biegiem czasu dostrzegłam, że Rainbow High nie są do końca w moim klimacie. Owszem, są śliczne, ale wolę je oglądać u kogoś na półce, niż u siebie. 

Moja kolekcja Rainbow High jest niewielka, liczy zaledwie Krystal i Ruby. Tak się poskładało, że trzecia panna jest w drodze i będzie u mnie na dniach. Te panny zdecydowanie mi wystarczą. Na ten moment nie przewiduję poszerzenia stada Rainbowek. 

Ale nigdy nie mów nigdy...

Jak tylko będę miała czas, to z pewnością zabiorę nową pannę na fotki :)  

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście coś w sobie ma...no to teraz bede wypatrywac "tej trzeciej" 🙃🙃🙃

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma brzydkich lalek, piękno tkwi w oku patrzącego ❤️ a gusta są różne i to właśnie jest cudowne!
    Dwie powiadasz? Czyli jednak pozbyłaś się czarno-białej... W takim razie też bardzo jestem ciekawa tej trzeciej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma inny gust- jak dla mnie ładna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger