lutego 25, 2023

Metalowa Elsa

 Metalowa wersja Elsy pojawiła się na blogu końcem 2019 roku a dokładniej w TEJ notce. Od tamtego okresu trochę ją zmodyfikowałam. Podcięłam jej włosy, mocniej je wywrzątkowałam, aby swobodnie opadały na plecy i nie sterczały na wszystkie strony . Poprawiłam trochę flok po bokach głowy.

 Moim zdaniem w tej fryzurze wygląda dużo lepiej.


Elsa zyskała nowe ciuchy, kabaretki i glany zdecydowałam się zostawić.


Rękawy zrobiłam od nowa, tym razem przyłożyłam się do nich dużo bardziej. Dziary są wykonane z naklejek na paznokcie, które zamówiłam na Aliexpress. Idealnie wpasowały się do lalkowej skali.

 Trochę posiedziałam nad tymi tatuażami, ale czego nie robi się dla świetnego wyglądu ulubionej lalki?







Zdjęcia powstały już dawno temu, bo w 2021 roku. Chciałam wstawić ten post wcześniej, ale jakoś zawsze brakowało mi weny, albo miałam w planie pisać o czymś innym.

Elsa jest jedną z moich ulubionych lalek, zdarza mi się zabierać ją na spotkania i zawsze wzbudza zainteresowanie.

Teraz wzięłam na warsztat Annę, od której wszystko się zaczęło. Czeka ją spora zmiana :)

10 komentarzy:

  1. Świetna jest! Porywaczka Bobroków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej Elsie nie powiedzialabym nie... Bede wypatrywac nowej odslony Anny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Elsa w takiej wersji, pamiętam jak wrzuciłaś ją na grupę fejsbukową i już wtedy wpadła mi w oko!❤️Mam wrażenie, że wydobyłaś z niej jej prawdziwy charakter! Ciekawa jestem, co zrobisz z jej siostrą 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko prezentuje się w tym wydaniu. pasuje do jej buntowniczego charakteru☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda! Bardzo mi się podoba taka jej wersja.

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet księżniczki maja prawo do odrobiny luzu- ciekawa ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zmiana. Wygląda jak księżniczka, która uciekła z pałacu i pokazała swój prawdziwy charakter. Ma pazur.

    OdpowiedzUsuń
  8. MetaLOVE ! Ta Elsa jest niesamowita !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger