lutego 12, 2023

Zimowe szaleństwo Snape'a i Bobroka!

 Spadł śnieg, dużo śniegu...

Zima zdecydowanie ma swój urok! (o ile nie masz prawa jazdy, inaczej czeka cię codzienne odśnieżanie auta i walka o przetrwanie na śliskich drogach przed czwartą nad ranem)



Severus Snape w końcu wylazł z lochów i postanowił skorzystać z pięknej, słonecznej pogody. Niewiele myśląc, zabrał swoje magiczne maleństwo na sanki. 

Zapakował Bobroka w ciepły, różowy kombinezon, założył czapeczkę,  starannie opatulił mięciutkim szaliczkiem, zrobionym własnoręcznie przez Molly Weasley zaledwie kilka tygodni wcześniej. 

Za pomocą prostego zaklęcia i odpowiedniego machnięcia różdżką, Snape przemienił wózek w sanki, na które usadził urocze dzieciątko.



Wredny Mistrz Eliksirów zabrał się ze mną i Baśką w odwiedziny do Magdy z Kliniki Lalek. 



Wspólne lalkowanie zaowocowało wieloma wspaniałymi zdjęciami. Bobrok i Severus wydawali się być zadowoleni całodzienną zabawą na śniegu.

Ubranko Bobroczka szyłam na szybko zaledwie dzień wcześniej. Zamiast tradycyjnej igły i nitki postanowiłam użyć kleju na gorąco, aby oszczędzić na czasie, bo po pracy nie miałam siły, ochoty oraz cierpliwości, aby dłubać przy miniaturowym kombinezonie. 
Brawo ja...


 Po tej eskapadzie musiałam wysuszyć im ubranka, bo przemokli do suchej nitki! Widać, że dobrze się bawili. 


Snape chyba musi częściej wyłazić z lochów 🤣


13 komentarzy:

  1. A ja się pytam gdzie backstage? Jak Sewerus nosem zarył w śniegu i nie tylko ha ha ha. Boski dzień był i pogoda odpuściła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klej na gorąco przed zabawą
    w śniegu rozpala niejednego!
    (ubranko na stałe doklejone
    czy jednak do wielokrotnych
    przebieranek???)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że jednak nie przykleiłaś kombinezonu do Bobroczka! 😉 Super zabawę mieli, piękna pogoda! Śnieg uwielbiam i choć posiadam prawo jazdy, nie posiadam pojazdu😁więc omijają mnie zarówno wszelkie niedogodności jak i udogodnienia związane z samochodem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kadry. Zima potrafi na nich być ciekawa :D Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie u Ciebie odkrywam nowe pokłady uczuć Snape'a. Urocze. A ten maluch jest czaderski. Jak nie za bardzo lubię barbiowe bobasy (i jakiekolwiek inne) , tak ten Twój jest superaśny i zawsze z przyjemnością mi się go ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima na tych zdjęciach jest niezwykła, super prace <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe zimowe szaleństwo. Fajna sesja

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe zimowe szaleństwo. Fajna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że bawili się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym takim śniegiem nie pogardziła :) Zazdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Snape wredny? Nieee... nie uwierzę ;P! Naprawdę istnieje zdjęcie, jak zarył nosem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale spędzony dzień. Tylko im pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger