marca 07, 2021

Pływająca Pocahontas od Disney Store

Uwielbiam Pocahontas. Może nie tyle film, co lalki przedstawiające główną bohaterkę. Biorąc pod uwagę ich liczbę, to spokojnie mogę zakładać własną wioskę Indiańską. Nawet Kocoum by się znalazł do tego haremu :)

Dzisiaj przychodzę do was z wersją od Disney Store. Kupiona używana przez trzyliterowy portal. 

Cieszę się, że udał mi się niezniszczony egzemplarz, który nie kosztował miliony. Po za tym ma ładną buźkę. Uważam, że jest najbardziej udana, ze wszystkich Indianek z mojej kolekcji :) 

Zdjęcia powstały dosyć dawno, bo prawie rok temu. Miałam wstawić je zaraz po zrobieniu, ale wyszło jak wyszło. Nie potrafiłam jakoś sklecić słów, aby wyszedł w miarę sensowny post.

 Zdjęcia powstały w niewielkim strumieniu, niedaleko domu mojej babci. Łódkę wraz z wiosłami kupiłam bodajże na starociach. Idealnie pasuje do skali Pocahontas i ... uwaga, uwaga... jest w stanie unosić się z lalką na wodzie. Strumień nie jest jakoś specjalnie głęboki, ale łódka nie szorowało po dnie i spokojnie udźwignęła ciężar lalki, chociaż z dwiema może być już ciężko.

Pasuje jej kiedyś zrobić sesję w łodzi razem z Johnem, prawda? 

 Muszę poszukać tylko idealnej miejscówki w lesie. Tylko niech wiosna  na dobre się zadomowi :)

9 komentarzy:

  1. Fantastyczna sesja.
    Pocahontas ma naprawdę śliczną buźkę. A łódka-genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie jestem miłośniczką lalkowej Pocahontas, ale Twoja sesja jest boska a łódka po prostu fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tymi zdjęcia od momentu, kiedy je zobaczyłam (chyba na FB). Przepiękny pomysł i realizacja! Mogę się wpatrywać, i wpatrywać, i wpatrywać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna kanadyjka. Byłam pewna, że to do kompletu z Poką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie kapok? ;) Do twarzy jej z wiosłem i wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia jak z jakiegoś filmu o Pocahontas. Łódka też dużo robi, jak prawdziwa👌

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lalka Pocahontas jest tak piękna i przygotowujesz nieruchomość kajaka dla maksymalnej kompletności fotografii, aby zdjęcie wyglądało wyjątkowo. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger