lutego 18, 2021

Mavis po zmianach

Mavis jest moją ulubioną lalką. Często pojawia się na Instagramie jak i FB. Po za tym zabieram ją na każde spotkania lalkowe :)

 Od samego początku Mav wyglądała inaczej niż jej oryginalna wersja.  Długie blond włosy zastąpiła krótka, czarna fryzurka. Problemem okazały się brwi, które moim zdaniem były za jasne i nie pasowały mi do całokształtu

 

 W końcu zdobyłam się na odwagę i wysłałam Mavis na drobne poprawki. Brwi zostały przyciemnione, ale ich kształt pozostał bez zmian. Dostała także kilka piegów i  rumieńce na policzkach


Wymieniłam jej także oczy i  rzęsy. Kolor tęczówek postanowiłam zachować ten sam, ponieważ nie wyobrażam sobie jej w innych oczach niż niebieskie. W sumie trochę żałuje, ze nie zrobiłam tego wcześniej, ale po prostu nie chciało mi się jej rozkręcać.  Tak wiem. Jestem leniwa :)


 Teraz prezentuje się trochę inaczej, ale ten wygląd mi się o wiele bardziej podoba.

A to zdjęcie przed zmianą.


Która wersja waszym zdaniem jest lepsza? Przed, czy po?


10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ,,Po", choćnie mogę przekonać się do jego nowych ust. Piegi i przyciemniane brwi tylko dodają mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyłam o Mavis, ale dokładnie takiej jak w Hotelu Transylwania. Przyciemniłabym usta i zmieniła trochę fryzurkę. No ale każdy ma swój gust, a to przecież Twoja lalka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba przed i po :-) Oba oblicza ma fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje mi się bardzo podobają i nie jestem w stanie wybrać. Kolor oczu ma niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie śliczne, choć ta druga wersja jest bardziej charakterna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do ciemnych włosów faktycznie lesze są ciemne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wersja po ładniejsza. Te jasne brwi nie pasowały do niej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna! Aż nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te laki, tak szybko można je zmieniać. Inny wig, oczy, rzęsy i jaka zmiana. Trochę poszukiwań jest, ale ile uciechy jak się wszystko samemu zrobi. W ciemnych brwiach, peruce i z piegami jej najładniej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger