września 02, 2019

Kelly Club 5 Playground Bunch 2005 i Kelly Spongebob Squarepants and Patrick Star 2004

Kelly są naprawdę słodkie, to fakt. Jestem miłośniczką ich starszych wersji, ale posiadam także dosyć sporo lalek wyprodukowanych po 2000 roku. Jednymi z nich są te dwa urocze maluchy, które przygarnęłam dzięki fejsbukowej grupie.
Najbardziej urocza i dziewczęca wydaje się być Kelly z serii Spongebob Squarepants and Patrick Star 2004. Ma niezwykle delikatny makijaż i uroczą twarzyczkę. Po zrzuceniu kostiumu Kanciastoportej gąbki morskiej wygląda o niebo lepiej. Na szczęście Kelly przyszła do mnie bez swojego żółtego wdzianka. Na zdjęciach prezentuje się mega cukierkowo :)

 
Z kolei lalka z serii    Kelly Club 5 Playground Bunch 2005 ma uśmiech typowej łobuziary. Kupiłam ją dlatego,że w tamtym momencie nie miałam ani jednej rudej lalki w swojej kolekcji. Ma swoje oryginalne ubranko i buciki :) Mamchyba słabość do rudych i piegowatych lalek bo oprócz niej do mojej kolekcji dołączyły jeszcze dwie, ale już w dorosłej wersji.
Chciałabym uzbierać resztę Kelly z tej serii. 
A wam jak podobają się maluchy?

12 komentarzy:

  1. Piękne maluszki, a pierwsza to istny cukiereczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za lalkami przedstawiającymi dzieci, ale te dwa gzuby są megaurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką Kelly, ale akurat te dwie są mega fajne. Podobnego rudaska nawet mam, z serii urodzinowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Sama ich nie zbieram, ale bardzo lubię oglądać u innych.
    Co do rudych i piegowatych - potwierdzam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kelly i mnie rozbrajają ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze są te lalunie, a sesja superancka! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że są takie urocze i słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te maluchy, sama mam u siebie dwie księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te Kelly, które mają bardzo dyskretny malunek. Rudzielec jest bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne mają fryzury i miłe buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kelly to ja uwielbiam i mam mega kolekcje <3 <3 Obie sa przesliczne <3

    U mnie "Kelly Spongebob Squarepants and Patrick Star 2004" ciagle w pudelku siedza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger