sierpnia 05, 2015

Ariel

Wszyscy zapewne kojarzą czerwonowłosą syrenkę imieniem Ariel. Ta trafiła do mnie już jakiś czas temu w lekko zniszczonym ale w miarę kompletnym stroju. Z racji tego iż nie mam pomysłu jak zregenerować syreni ogon postanowiłam uszyć jej sukienkę aby wyglądała jak na Disneyowską księżniczkę przystało.


Tak właśnie wygląda Mała Syrenka po całkowitym spa. Jej włosy były splątane ale udało mi się je doprowadzić do porządku. Zdjęcia nie są dobrej jakości bo ze względu na popsuty aparat jestem zmuszona fotografować telefonem komórkowym.
Rudzielec ma swój urok ale denerwuje mnie odmienny kolor korpusu, sprawiającego wrażenie że Arielka padła ofiarą samoopalacza.


11 komentarzy:

  1. Jedna z moich ulubionych Disneyowskich postaci ;) aż tak się nie rzuca w oczy na zdjęciu, że korpus nieco inny kolor ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ją kupiłam, mam słabość do takich biedronkowych wzorów ;)

      Usuń
  2. najważniejsze, że Ją masz :) a może kiedyś dorwiesz jakieś
    fajne ciałko na przeszczep, to będziesz miała artykuowaną
    lalę jak z żurnala!
    do mnie przyfrunęła niedawno wróżka o wspaniałych lokach
    barwy ognia - słodka twarz na ciekawym ciałku z masywnymi
    nogami, jak lubię - ale barwa Jej ciała - szokuje bardziej niźli
    Arielka z torsem po samoopalaczu, uwierz mi ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Prędzej czy później trafisz na odpowiednie ciałko, wierz mi. Wtedy będzie idealna! Już teraz ma tak wiele uroku, że nie sposób się nie zapatrzeć :)))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice! follow me on gfc and i follow you back! kiss! 👄

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam tą bajkę. To był ulubiony film z dziecińctwa. Przypomniałaś mi te czasy :3.

    www.marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie sie prezentuje!!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Arielka śliczna, zawsze podobał mi się jej "pyszczek" <3 zielona suknia do płomiennych czerwonych włosów wygląda świetnie! Dobrze wiesz jak podkreślić jej urodę!
    Nie zastanawiaj się jak zregenerować syreni ogon! po prostu uszyj nowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Arielka ma prześliczną buzię. Jest taka radosna. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger