lipca 18, 2024

Barbie Fashionistas 70

 Lato w pełni. Skwar doskwiera chyba każdemu. Najchętniej popluskałabym się w wodzie, aby chociaż na chwilę się odchłodzić. 

Na pannę o numerze 70 polowałam dosyć długo.

Pierwsza lalka przyszła z zezem. Druga już lepiej, ale też jej oczko ucieka. Na trzecie podejście już nie miałam cierpliwości, więc dałam za wygraną i zostawiłam tę w lepszym stanie.

Trochę ociągałam się z przełożeniem jej na Made to Move
W końcu panna doczekała się swojej kolejki i dostała bardziej ruchome ciałko.


 
Zabrałam ją ze sobą w plener. Fotki pochodzą jeszcze z majówki, którą spędziliśmy nad Soliną.


Udało mi się znaleźć port, który wydał mi się idealny na te fotki. Muiałam wstać wcześnie rano, aby uniknąć tłumów. Warto było spać krócej, bo zdjęcia wyszły super!



8 komentarzy:

  1. Ale cudowne zdjęcia!!! I fantastyczne ujęcia!!!
    Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna rzeczywiście, fotki też bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotki są świetne dla takich widoków faktycznie warto spać krócej,😁 a lalka jest prześliczna i te niebieskie oczy ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely work! I wish I could do Barbie photography better. Great look..to this fashionista. Some of the new "LOOK" ones I am not that impressed with.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki, a i modelka wyjątkowo urocza!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger