marca 06, 2024

Wiosenno - jesienne spotkania lalkowe

 

Weekend miałam wolny. Postanowiłam skorzystać z pięknej wiosennej pogody.

 Namówiłam Sylwię na lalkowy spacer po okolicy.  Chwile zajęło nam znalezienie spokojnego miejsca, z dala od ciekawskich spojrzeń. 

Tym razem nie zabrałam mojej stałej ekipy.

 Spakowałam do torby miedzy innymi moją ulubioną Kelly, która towarzyszy mi praktycznie od samego początku blogowania.


Moje serce podbił ten oto przystojniak należydo Sylwii. Ciacho z niego, prawda? Typowy Bad Boy 😆 



Lalki nalezace do Sylwii były ubrane odpowiednio do pogody. U moich już lato, więc na zdjęciach łatwo rozróżnić które są czyje  XD



Tym razem była o wiele lepsza pogoda niż podczas ostatniego spotkania w listopadzie. Wtedy było szaro, buro i ponuro. Pamietam, że mimo niesprzyającej aury udało nam się zrobić całkiem fajne zdjęcia, zwłaszcza te w rudozłotych liściach. Miałyśmy przy tym sporo frajdy 🧡

Jesienne zdjecia publikuję dopiero teraz, wcześniej próbowałam napisać osobny post, ale słowa nie mogły skleić się w jedną spójną całość.









Oba lalkowe wypady uważam za niezwykle udane i obfite w zdjęcia 🧡

7 komentarzy:

  1. Fotosesja wielce udana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteygowala mnie
    niebieskowlosa panna

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalkowe spotkania są zawsze wspaniałe! Super fotki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite sesje. Niebieskowłosa dziewczyna kradnie uwagę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje fotki są niesamowite siostra! Aż czuć ten klimacik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne ujęcia. Super spotkanie w tak miłym lalkowym gronie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger