maja 03, 2023

Majowy weekend Trucheł Pedagogicznych

Długi majowy weekend jest świetna okazją, aby odpocząć i podłubać trochę przy lalkach. 
Jakiś czas temu wpadł w moje ręce grill od Mattela, więc stwierdziłam, że moje lalki nie mogą stać bezczynnie na półce, o nie! 
Wpadłam na pewien pomysł, tylko brakowało mi jakichkolwiek  mebelków ogrodowych.


 
Znalazłam w Tedi podkładki, bodajże pod kubki, które wyglądem przypominają palety, w dodatku były przecenione. 

Już dawno zauważyłam, że meble z palet stały się bardzo popularne, więc pomyślałam, że można spróbować zrobić identyczne, tylko w mniejszej skali! 
 

Kupiłam na próbę trzy komplety, miało wystarczyć na ławkę i niewielki stoliczek. W trakcie pracy plan uległ zmianie. Stwierdziłam, że lepiej wygladałby narożnik. Musiałam pojechać do sklepu po dosłownie CZTERY brakujące palety. Czyli jeden komplet...


Wszystkie elementy połączyłam za pomocą kleju na gorąco. 


Całe przedpołudnie męczyłam się z poduchami. Niby prosta rzecz do uszycia, ale moja maszyna postanowiłam się zbuntować i nie mogłam dojść z nią do porozumienia. Ostatecznie udało mi się je uszyć, ale co się przy tym naprzeklinałam to moje XD



Sesja z nowym meblem miała odbyć się w ogródku. Ze względu na paskudną pogodę czarodzieje byli zmuszeni przenieść się na mój balkon. 


Meble z mini palet są bardzo proste w wykonaniu i ich złożenie nie zajmuje dużo czasu. Koszt materiałów wyniósł mnie niecałe 70 zł, ale moim zdaniem ten narożnik jest wart każdych pieniędzy 


Tak prezentuje się całość. Mam nadzieję, że udało mi się kogoś zainspirować :)

12 komentarzy:

  1. Łooo. Naprawdę super efekt. Tak się buja Hogwart.
    Basik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Gratuluję realizacji! Na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł miałaś z tymi mini paletami, wyszło bardzo realistycznie-moja kuzynka ma dwie 'kanapy' z palet w rozmiarze 'ludziowym' i wyglądają praktycznie tak samo, jak te Twoje! Naprawdę świetnie Ci to wyszło❤️. Snape w roli 'operatora grilla' sprawdza się idealnie, a czynności tej może oddać się całkowicie, ponieważ Bobroczek ma opiekę w postaci przybranej mamusi 😉 Normalnie sielanka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Mam takie palety od karteczek do notatek. Mąż kiedyś dostał od zaprzyjaźnionej firmy jako gadżet reklamowy. Pozdrowionka. Szara Sowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt - możesz mieć stylowe metamorfozy przez zmianę poduch chociażby - ja bym jeszcze powtykala w oparcia roślinność (np. z patyków szaszłyków pergole

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle wracałam do zawartość grilla - cieszy oko

    OdpowiedzUsuń
  7. Te mebelki z palet są PRZE-GE-NIAL-NE! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne meble i balkonowa majówka bardzo udana! Menu bardzo zacne- majówkowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty jesteś kreatywna Eleno :D Jak dla mnie Bobrok wygrał post !

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie genialny jest ten narożnik <3 Poduchy też się udały. Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Meble wyszły świetnie. Dobra robota!
    A zdjęcia jak zawsze poprawiły mi humor. Uwielbiam Twoją ekipę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O meblach z palet myślę od dawna, ale materiału wciąż brak, a nigdy nie trafiłam na przecenę w TEDIm. Może kiedyś się uda uzbierać wystarczającą ilość (Krzysiek czasem przywozi jakąś z hurtowni, w której się zaopatruje).
    Sesja grilowo- balkonowa wyszła świetnie. Całe towarzystwo szczęśliwe I o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger