lipca 10, 2022

Wakacje Trucheł Pedagogicznich z Hogwartu

 Wakacje oficjalnie rozpoczęte. Uczniowie po dziesięciu miesiącach męki w końcu mogą odetchnąć! Nauczyciele w sumie też...



Magiczna kadra nauczycielska postanowiła z przytupem zacząć dwumiesięczne wolne od upierdliwych uczniów i wyjechać nad Zalew Nowohucki. A kto im zabroni?!

 



Snape zabrał ze sobą Bobroka.


Aloha! 

Nawet Voldemort się załapał na wyjazd do Krakowa.

Jak widać nawet Czarnemu Panu należą się wakacje.



 "Za górami, za lasami, pobili się dwaj magowie... ciupagami.

Hej magowie! Nie bijta się!

Flaming duży, podzielita się!"

- Basik 

 

 

 





 

 
Bardzo się cieszę, że udało mi się zrobić te zdjęcia. Taka sesja chodziła mi po głowie od kilku miesięcy, zwłaszcza Voldemort tańczący hula. Od razu wiedziałam, że ta fotka będzie hitem :)
 
Dumbledore i Voldemort nie należą do mnie, tylko przyjechali w gości od Igi z bloga: http://aya-w-swiecie-lalek.blogspot.com/, której bardzo dziękuję, za użyczenie chłopaków.  
 
Dziękuję również Basi i Domi za spotkanie i asystowanie przy robieniu zdjęć. Było naprawdę rewelacyjnie :) 




11 komentarzy:

  1. Cuuudne są te fotki , chętnie bym pod parasol wpełzła i popilnowala Bobroczka ;) byleby tam z nimi chwilę pobyć! Voldemort w tej spódniczce to już legenda 🤭❤️zazdroszczę Wam tego Krakowa ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Voldek marudzi, że mu tu ciasno, ciemno i źle. Chce znowu na plażę. Ależ mi bo rozberboliłaś! Teraz będzie wymyślał! I Nagini na mnie napuszczał... :P Super fotki. Cieszę się, że miło się bawiłaś z laluchonami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sesja. Świetne stroje i gadżety. Strój Coca Cola będzie mi się śnił po nocy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda ❤️. Nie wiedziałam, że Hogwarckie grono pedagogiczne, tak aktywnie spędza wakacje 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Kazdy potrzebuje odrobinę odpoczynku i oderwania od codziennych spraw! Najbardziej podoba mi się Albus na różowym flamingu... dzięki takim wakacjom, zapewne ruszy od września do pracy niczym feniks z popiołów

    OdpowiedzUsuń
  6. Snape wygląda niczym hippis❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Bella wymiata🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  8. pasuje mu spódniczka z trawy, flaming tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotka Voldemorta rzeczywiście hit! A mi się podoba jeszcze Bellatrix w stroju Coca coli. Z resztą cała ekipa wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, ta sesja (cała!) to hit. xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger