lipca 20, 2022

Baśka zaginęła...

 


Jak Pocztex zgubił paczkę, która objechała pół Polski!


Doll Tour Poland jest akcją w którą angażują się dorośli kolekcjonerzy lalek z całej Polski. Niewinna lalka Barbie co tydzień jest u innej osoby. Ma ze sobą dołączony dziennik, w którym każdy robi wpis i opisuje jej przygody. Do tej pory zrobiła już 7.5 tys. kilometrów!


Niestety mam dla was smutne wieści. Baśka zaginęła w Łodzi. W czwartek kurier Pocztexu nie zastając osoby do której adresowana była paczka podrobił jej podpis i zostawił Baśkę byle gdzie. W poniedziałek łaskawie napisał smsa że paczka jest w Żabce. Niestety tam jej nie ma. Kurier zgubił paczkę z cenną zawartością, miga się od odpowiedzialności. 

W taki oto sposób została zniszczona praca kilkudziesięciu osób. 

Paczka przejechała z Inpostem całą Polskę i nie było problemu. Jedynie Pocztex odwalił taką manianę.


Naprawdę nie przypuszczałam, że ten post powstanie. Lalka zaginęła i nie wiadomo czy się znajdzie. 

Pal licho Baśkę. Ją można zastąpić, to tylko kawałek plastiku. Najważniejszy był dziennik, w którym opisywaliśmy jej przygody. Był naprawdę wyjątkowy. Wszyscy naprawdę się staraliśmy a tu takie coś. 

Jest mi cholernie przykro. Czuję, że moje serce posypało się na milion kawałeczków. Jestem cholernie bezsilna. 

Postanowilam puścić w trasę drugą Baśkę, by dokończyć akcję. Jutro wyrusza w trasę, następną osoba dostanie ją ode mnie do rąk własnych. 

Cały czas mam nadzieję że nasza Baśka się znajdzie.

Trzecia edycja Doll Tour prawdopodobnie się nie odbędzie. Przykro mi, ale nie mam na to sił. 

Przepraszam. 


AKTUALIZACJA: BAŚKA ODNALAZŁA SIĘ CAŁA I ZDROWA ❤

 

Tak się cieszę, że udało się ją odzyskać i mój projekt może ruszyć dalej. Kamień spadł mi z serca. Jak dowiedziałam się, że się znalazła, to popłakałam się ze szczęścia.

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy pisali do mnie i dodawali otuchy. Jesteście wspaniali. Cieszę się że was mam ❤

Mam nadzieję, że dalsza podróż Baśki przebiegnie bez problemów ❤

#dolltourpoland #dolltourpoland2




10 komentarzy:

  1. Co za dziad. Przykro mi, że cudze zaniedbanie zniweczyło rezultaty Waszej pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście przygoda skończyła się dobrze! lalka odnaleziona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia napisała, że lalka się znalazła. Ciesze się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Były to chwile grozy, nie powiem. Na szczęście, nasza Basia już się znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Baśka się odnalazła. Szkoda jednak, że jej zaginięcie przysporzyło Tobie zmartwień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamień spadł nam wszystkim z serca , to były naprawdę nerwowe chwile... Na szczęście już jest dobrze ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze że jest☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie się cięszę! Czekam na jej kolejne przygody. Ale muszę przyznać, że gdy przeczytałam tą wiadomość, nie mogłam w nią uwierzyć. Tak traumatycznych wieści z lalkowego świata już dawno nie słyszałam.

    Dobrze, że się wszystko pozytywnie skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze dotąd nie mogę się otrząsnąć!!! Dobrze, że pannica odnaleziona!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczęście, że tak się to skończyło. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger