października 10, 2019

Roszpunka od Disney Animators

Taka Roszpunka marzyła mi się już od dawna. Raz przemknęła mi koło nosa, nawet miałam ją w rękach! A ja głupia się zastanawiałam!
Ostatnio podczas przeglądania Olx natknęłam na nią. Zdjęcia były kiepskiej jakości, ale postanowiłam zaryzykować i kupić w ciemno. Kilka dni później miałam w końcu swojego upragnionego cukiereczka o charakterystycznej buźce :)



Byłam zszokowana stanem lalki. I to w pozytywny sposób. Roszpunka była bawiona, owszem miała ślady używania, ale jej włosy nie były zniszczone. Po za niewielką plamą na sukieneczce nie dostrzegłam żadnych zniszczeń. Już dawno nie trafiła mi się taka panna. Widać są jeszcze dzieci które dbają o swoje zabawki.


Mam ostatnio fazę na typowo jesienne zdjęcia. Zabrałam Roszpunkę ze sobą na spacer do lasu i powiem że były to naprawdę udane ujęcia. Jestem z nich zadowolona.


W swoich zbiorach mam jeszcze jedną dużą lalkę z Disney Animators, ale niestety nie posiada swojej sukienki. Postanowiłam że spróbuje ją uszyć. Efekty swojej pracy z pewnością pokażę na blogu :)

12 komentarzy:

  1. Jaka sliczna <3 Moja ma ciagle maly koltun na glowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny smutasek i jak fajnie, że trafiła do Ciebie w takim dobrym stanie. Bardzo ładne jesienne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza! I śliczne zdjęcia.
    Czekam na efekty szycia!

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: UNDERSTAND YOURSELF♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna buźka! Urocza laleczka. Na pewno są dzieci, które dbają o swoje zabawki, niestety, nie każde dziecko jest tego nauczone.
    Wspaniałe zdjęcia, bardzo jesienne :) Cudownie!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Minkę ma taką słodziutką, że ach <3 nie dziwię się, że musiałaś ją mieć. Całe szczęście, że okazała się być w dobrym stanie ^^. Urocza Roszpunka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieciątko do zacałowania!!!
    gratuluję takiej słodyczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja własnie taką dziś na olx wystawiam :) moja córka już się nią znudziła a uważam ją za jedną z najpiękniejszych lalek jakie widziałam.
    Jak coś to znajdziecie po słowach kluczowych
    Oryginalna Roszpunka Animators lalka Disney 36cm zaplątani

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 2 animatorki Roszpunke i Arielke i jestem w nich bardzo zakochana .To prawda te lalki maja dusze 🥰

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger