października 22, 2024

Mini Me

 Pokusiłam się na swoją lalkową mini wersję.

Długo nie wiedziałam która panna dostąpi tego zaszczytu i zostanie Eleną.

Kombinowałam z kilkoma Faszkami, ale koniec końców nic z tego nie wyszło.  

Za to lalkowa Bella z aktorskiej wersji Pięknej i Bestii sprawdziła się idealnie!

 Wyprodukowany przez Hasbro łebek szybko trafił na tenisistkę Made to Move. Kolor pasuje idealnie!

 Jedynie musiałam przemalowana oczy z niebieskiego na zielone i utrwalić matowym MSC.



Żałuję tylko, że nie zrobiłam wcześniej rerootu, bo włosy czochrają się niesamowicie i są strasznie sztywne.
W sumie moje włosy też żyją wlasnym życiem XD 


Lalka pojawiała się już na blogu, jednak wciąż nie posiadała własnego postu.
Czekała, czekała, no i się doczekała!


Krakowskie Golden Trio!😀 


Wszystkie te zdjęcia wykonałam w przeciągu roku. Ostatnio mini Elena wzbogaciła się o okulary. Ja wczoraj odzyskałam swoje po tygodniowej przerwie i cieszę się, że świat znowu stał się wyraźny



Jestem mega zadowolona, że lalka jest już kompletna. Z pewnością jeszcze nie raz zagości na blogu 😀 

1 komentarz:

  1. Jedna z Krakowskiego Golden Trio się zgłasza ❤️ Lalkowa mini Elena jest boska tak samo jak i jej duża żywa wersja ❤️😘

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger