sierpnia 31, 2022

Wystawa "Lalkowe Wakacje"

Organizując akcję DollTourPoland ( znaną także jako Lalkowe Wakacje) nie podejrzewałam, że wzbudzi zainteresowanie wielu osób, nie tylko kolekcjonerów lalek. 

Dzięki Gosi z bloga: mojalalkowamoda.blogspot.com udało się zorganizować wystawę zdjęć w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Marii Kozaczkowej w Dąbrowie Tarnowskiej w dziale dla dzieci. Oczywiście musiałam tam pojechac, aby zobaczyć ją na własne oczy. Wygląda naprawdę zdumiewająco.

 


 


 









Druga edycja DollTourPoland trwa dalej. W tym roku lalka podróżuje od lutego do listopada, więc zdjęć jest naprawdę sporo. 
Mam nadzieję, że biblioteka zdecyduje się na pokazanie nowych przygodach naszej Baśki.

Zdjęcie z panią Anią, która pracuje w dziale dla dzieci. A ta panda to ja 🤣

Z tego co wiem to wystawa cieszy się dużym zainteresowaniem, dzieciom podoba się motyw podróżującej lalki. 

Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy byli zaangażowani w powstanie tej wystawy. Razem stworzyliśmy coś wspaniałego.




8 komentarzy:

  1. Baaardzo się cieszę, że wystawa podoba się dzieciom, może rosną nam następcy! Bardzo fajnie ekspozycja. Tylko czy Pani Ania wie, że ma zdjęcie z pandą?! :D Oj Ty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! To świetna inicjatywa❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wystawa. Mam nadzieję, że zainspiruje wiele dzieci. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że akcja podróżującej lalki zainteresowała także osoby postronne nie kolekcjonujące lalki i pomysł aby zrobić z tego wystawę :) Może zbieranie lalek zainteresuje także młodsze pokolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, że wystawa wreszcie ruszyła. Cieszę się, że byłam częścią tego wspaniałego projektu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger